شناسهٔ خبر: 23056960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پشیمان‌ها بگویند به جز روحانی به چه کسی رای می‌دادند؟!

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه رویکرد اعلام پشیمانی بابت حمایت از دولت روحانی، رویکردی اغراق آمیز است گفت: دولت و حلقه اول اطرافیان رئیس‌جمهور با توجه بیشتر به افکار عمومی، می‌توانند این فضاسازی‌ها را مدیریت کنند.

صاحب‌خبر -

ایسنا: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه رویکرد اعلام پشیمانی بابت حمایت از دولت روحانی، رویکردی اغراق آمیز است گفت: دولت و حلقه اول اطرافیان رئیس‌جمهور با توجه بیشتر به افکار عمومی، می‌توانند این فضاسازی‌ها را مدیریت کنند.

محمدجواد حق شناس درباره رویکرد اعلام پشیمانی از حمایت از دولت که در فضای مجازی پس از اعلام جزئیات بودجه مطرح شده است، اظهار کرد: این رویکرد، رویکردی اغراق آمیز است و این سوال باید پرسیده شود کسانی که امروز اعلام پشیمانی می‌کنند، اگر به روز ۲۹ اردیبهشت برگردند، به چه کسی رای می‌دهند؟ فرض کنیم امروز ۲۹ اردیبهشت و روز برگزاری انتخابات است. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا باید در انتخابات شرکت کنیم یا شرکت نکنیم؟ قطعا هیچ آدم عاقل و دلسوزی توصیه نمی‌کند که مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت نکنند. سوال بعدی این است از بین سه گزینه حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و مصطفی میرسلیم کدام گزینه را باید انتخاب کرد؟ آیا کسانی که امروز ابراز پشیمانی می‌کنند، در روز ۲۹ اردیبهشت به کس دیگری غیر از روحانی رای می‌دادند؟ قطعا در انتخابات ریاست‌جمهوری، رای به روحانی به مصلحت کشور و مردم نزدیک‌تر بود

نظر شما