شناسهٔ خبر: 23056710 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

کامران محمدی در گفت‌وگو با ایبنا:

انجمن داستان‌نویسان تهران ثبت رسمی شد

کامران محمدی از سخنگو هیات مدیره انجمن داستان‌نویسان تهران می‌گوید: پس از ثبت نهایی و رسمی انجمن مهم‌ترین کار فعال کردن کمیته‌هاست. برای انجمن کمیته‌های مختلفی طراحی کرده‌ایم که شرح وظایف و اعضا آن‌ها مشخص است.

صاحب‌خبر -
 
کامران محمدی عضو و سخنگو هیات مدیره انجمن داستان‌نویسان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: ثبت انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران مراحل قانونی خود را طی کرد و مجوز ثبت با شماره 782-3/2-7 در تاریخ 1396/09/13 در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران صادر شد. پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی در تاریخ 14 تیر سال جاری، مطابق روال قانونی هر دو هفته یک بار جلسه هیات مدیره برگزاز می‌شد. برای این جلسات منتظر ثبت قانونی انجمن ننشستیم و جلسات را ادامه دادیم و با توجه به طولانی شدن روند ثبت از این رویکرد خرسندیم.

نویسنده مجموعه داستان «رولت روسی» درباره وظایف و فعالیت‌های پیش رو انجمن تصریح کرد:  پس از ثبت نهایی و رسمی انجمن مهم‌ترین کار در فعال کردن کمیته‌هاست. برای انجمن کمیته‌های مختلفی طراحی کرده‌ایم که شرح وظایف و اعضا آن‌ها مشخص است. هفت کمیته برای انجمن تعریف کرده‌ایم که شامل کمیته‌های؛عضوگیری، مالی، حل اختلاف، بین‌الملل،اجرایی، رفاهی و پژوهش و آموزش می‌شوند. بنا به اعلام کمیته عضوگیری تا به حال بیش از 130 نویسنده به عضویت انجمن درآمده‌اند و دبیرخانه در حال انجام امور اداری مربوط به اعضا است. صدور کارت عضویت از جمله این امور است. در حال حاضر مشغول طراحی لوگو و سربرگ هستیم. امور مربوط به دریافت حق عضویت نیز در حال انجام است. شرط اصلی عضویت برای هر نویسنده دارا بودن دو اثر تالیفی است.



نویسنده «مه» درباره فعالیت‌های آتی انجمن داستان‌نویسان تهران عنوان کرد: قرار است به زودی جلسه‌ای عمومی با شرکت تمام اعضا برگزار بشود که فعلا در حال مذاکره برای زمان، مکان و چگونگی برگزاری آن هستیم. لازم است که در اینجا این نکته را یادآوری کنم که تا کنون محل استقرار مشخصی برای این جلسات در نظر گرفته نشده و حتا برای برگزاری جلسات ویژه هیئت مدیره هم بیشتر به کافه و مکان‌های مشابه آن رفته‌ایم. امیدوارم به زودی محل اسقرار مناسب و ثابتی برای این جلسات در نظر گرفته شود.
 

نظر شما