شناسهٔ خبر: 23055318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ناکارآمدی مدیریت شهری اصلاح‌طلبان در بحث آلودگی هوا

عضو سابق شورای شهر تهران درباره اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در راستای کاهش آلودگی هوا،گفت: در شرایطی که هروز شاهد افزایش آلاینده‌ها هستیم که ناکارآمدی نجفی و شورای شهر تهران کاملاً مشهود است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به حساسیت اعضای سابق شورای شهر تهران به موضوع آلودگی هوا، اظهار کرد: در دوره گذشته دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب و اعضای مستقل شورای شهر حساسیت ویژه‌ای در این زمینه داشتند.

وی تصریح کرد: یکی از راهکاری‌های اصلی در بحث کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت توسعه مترو است که می‌طلبد مسئولان شهری توجه لازم را به خطوط 6 و 7 داشته باشند.

قناعتی با اشاره به تعطیلی خط 7 توسط مدیران اطلاح طلب، گفت: این کار راحترین کار ممکن بود و مسئولان بهتر بود اقدامات لازم را برای تکمیل خطوط با نصب وسایل مورد نیاز انجام می‌دادند.

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: با توجه به اینکه شاهد افزایش آلودگی هوای شهر تهران و گلایه شهروندان در این زمینه هستیم، مسئولان بهتر است توجه ای را به این موضوع داشته باشند و حداقل کاری برای شهروندان کنند.

وی تصریح کرد: در دوره قبل شورای شهر تلاش کرد تا از هر بخشی کمک لازم را برای توسعه حمل و نقل عمومی انجام دهد و در این زمینه موفق عمل کرد ولی در این دوره اتفاقات بالعکس شده است به طوری که شرایط تهران اصلا خوب نیست.

قناعتی بیان کرد: شرایط تهران در اضطرار قرار دارد و با توجه به افزایش آلودگی هوای شهر تهران برخی از مناطق رو به تعطیلی می‌روند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: پرداخت بدهی‌ها دولت باید در برنامه کاری مسئولان شهری قرار گیرد چرا که تهران نیاز به 2 هزار واگن دارد و در صورت عدم تامین این واگن‌ها در آینده با مشکلات بسیاری روبرو خواهیم بود.

نظر شما