شناسهٔ خبر: 23053766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ابهام درباره حضور رییس کمیته پارالمپیک در مجمع کمیته ملی المپیک

حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک در مجمع انتخاباتی کمیته‌ی ملی المپیک یکی از ابهامات انتخابات آتی است، موضوعی که به نظر می‌رسد باید کمیته المپیک درباره آن اظهارنظر کند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، کمیته‌ی ملی المپیک برای برگزاری انتخابات از معاون امور قوانین مجلس استعلام گرفته که برگزاری انتخابات با اساسنامه قبلی مشکلی نداشته باشد. معاون امور قوانین مجلس در نامه‌ای که 23 آبان ارسال کرده است اعلام کرده برگزاری انتخابات با اساسنامه فعلی معتبر و قانونی است اما انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک باید رعایت شود.

با توجه به این که قرار است انتخابات با اساسنامه قدیمی برگزار شود، بنابراین رییس کمیته ملی پارالمپیک هم عضو مجمع محسوب می‌شود. اکنون مشخص نیست با این شرایط رییس کمیته ملی پارالمپیک باید در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کند یا خیر؟

اعضای هیات اجرایی در این مورد خواستار این شدند این مسئله دقیقا مشخص شود که منظور از رعایت انتراع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک چیست؟

اکنون باید دید کمیته ملی المپیک در جهت رفع این ابهام چه اقدامی را انجام می‌دهد، هر چند که تاکنون مسئولان کمیته ملی المپیک نسبت به هیچ گونه از ابهامات انتخابات پاسخگو نبوده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما