شناسهٔ خبر: 23053523 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش‌سوزی مغازه 30 متری در سه راه امین‌حضور تهران با یک مصدوم

تهران-ایرنا-سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه 30 متری در سه راه امین‌حضور خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد جوان دچار مصدومیت شد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت19:15دقیقه امشب، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان ری، سه راه امین‌حضور ماموران 2 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی پاساژ تجاری بود که در طبقه همکف آن یک مغازه به وسعت حدود 30 متر که بیشتر لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون، یخچال و اجاق‌گاز در آن وجود داشت، دچار آتش‌سوزی شده بود.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند تقریبا همه مغازه شعله‌ور بود، آتش از مغازه به بیرون می‌زد و در حال سرایت به مغازه‌های اطراف بود.
ملکی یادآور شد: یک مرد جوان که در آن لحظات در مغازه حضور داشت، دچار مصدومیت و سوختگی شده بود که آتش‌نشانان در نخستین اقدام وی را از محل خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران؛ با عملیات به موقع آتش‌نشانان آتش به سرعت خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539

انتهای پیام /*

نظر شما