شناسهٔ خبر: 23053297 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور 2700 میهمان داخلی و خارجی در پنجمین همایش بین المللی خودرو ایران؛

صنعت خودرو کشور آماده برای یک دیپلماسی علمی- اقتصادی

تهران- ایرنا- صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور با پذیرایی از حدود 2 هزار و 700 میهمان داخلی و خارجی در 24 و 25 بهمن ماه امسال، آماده برپایی یک دیپلماسی علمی- اقتصادی برای این صنعت جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دبیرخانه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، این همایش پس از 2 ماه از حضور شرکت های مطرح خودرویی در نمایشگاه خودرو تهران آماده استقبال از مدیران خودروسازی و قطعه سازی داخلی و خارجی در حوزه های اقتصادی، خودرویی و همچنین سیاسی و علمی می شود.
بی شک استفاده از این فرصت به دست آمده می تواند کمک شایان توجهی به ارتقای سطح صنعت خودروسازی در داخل و همچنین ارتباط گیری مناسب با بزرگان صنعت خودرو جهانی کند.
در همایش های گذشته و بویژه در همایش چهارم که با حضور مدیران عامل شرکت های مطرح خودروسازی و قطعه سازی جهانی همراه بود بخشی از اهداف همایش خودرو که در نوع خود یکی از بزرگترین همایش های بین المللی خودرویی در منطقه بود توانست راه را برای توسعه فعالیت های شرکت های خودروسازی و قطعه سازی داخلی با صنعت خودروی جهان هموار کرده و در بخش فروش و خدمات پس از فروش آغازگر تغییرات خوبی برای این صنعت باشد.
همایش چهارم و لبخند رضایتی که شرکت های داخلی و خارجی حاضر در روز پایانی و از دستاوردهای به دست آمده داشتند موجب شده است تا همایش پنجم با رنگ و بوی خاصی آماده میزبانی از بزرگان این صنعت باشد.
بیش از 2 هزار و 700 میهمان داخلی و خارجی که بیش از 500 نفر آنها از شرکت ها، برندها و مجموعه سازان به نام آسیایی و اروپایی خواهند بود، موید این مطلب است که ایران بازار خوبی برای صنعتگران جهانی است و بازار خودرو و توان داخلی ایران برای تولید نیز می تواند حضور برندهای مختلف در ایران را توجیه کند.
مدیران برگزارکننده همایش پنجم صنعت خودرو که با محور «زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه، قطعه سازی، لجستیک)» برگزار خواهد شد از حضور 15 مقام عالی رتبه داخلی در همایش خبر می دهند که می تواند میزان اهمیت رویداد فوق را نشان دهد.
برپایه این گزارش، در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در بهمن ماه 96 نیز شاهد حضور چهره های بسیاری از داخل و خارج کشور خواهیم بود که در صورت پیگیری صحبت ها و نظرات این محققان می توان نتایج خوبی برای صنعت داخلی به دست آورد و استخراج این نتایج نیز می تواند موجب رشد و بهبود صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور شود.
بی گمان فرصت به دست آمده در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران می تواند برای صنعت خودرو و صنعت قطعه سازی ما بسیار مفید باشد، زیرا پس از تحریم، حالا چند صباحی است که در فضای به وجود آمده می توانیم آزادانه و بدون هزینه کردن ارز اضافی برای دور زدن تحریم ها، به فکر انتقال فناوری و به روز کردن صنعت خودرو و صنایع وابسته باشیم؛ همان کاری که بیش از سه سال است پله پله در حال انجام آن هستیم.
پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران 24 و 25 بهمن ماه امسال در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام : @IRNAeco
اقتصام* 3065 * 6075
تنظیم: محمد ملک دار *ناشر: زهرا هجینی نژاد

انتهای پیام /*

نظر شما