شناسهٔ خبر: 23052213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

گروه فرهنگی: مسئول شورای هماهنگی عتبات و عالیات دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 25 آذرماه آغاز و تا 5 دی‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحکمت‌الله هاشمی‌پور، مسئول شورای هماهنگی عتبات و عالیات دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 آذرماه اظهار کرد: هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: بر کاروان‌هایی که در اختیار دانشگاه است نظارت دقیق می‌شود و ما دقت می‌کنیم تا مدیران و روحانیونی با دانشجویان اعزام کنیم که دانشگاهی باشند و بتوانند با نسل دانشجو ارتباط برقرار کنند.
مسئول شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های منظم، بهترین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات را در دوره هجدهم داشته باشیم و بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی و حمایت از دانشگاهیان، کمیت و کیفیت اعزام‌های دانشگاهی را ارتقا دهیم.
حجت‌الاسلام هاشمی‌پور ابراز کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت auy.nahad.ir و یا www.labbayk.ir مراجعه نمایند.
وی بیان کرد: همه دوره‌ها قبل از سفر همایش و جلساتی برای این دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌کنیم.
یادآور می‌شود، زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.همچنین در حد مقدور کاروان‌ها به شهر مقدس سامرا نیز اعزام خواهند شد.

نظر شما