شناسهٔ خبر: 2305169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

توصیه لاریجانی به نمایندگان برای دقت‌ در بیاناتشان

صاحب‌خبر -
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: پیش از آغاز جلسه علنی نوبت بعد از ظهر رییس مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی،‌درباره‌ مذاکرات هسته‌ای و همچنین دقت نظر نمایندگان در بیانات‌شان توصیه‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا عابد فتاحی با اشاره به صحبت‌های لاریجانی در جلسه غیرعلنی مجلس گفت: یکی از موضوعاتی که وی مطرح کرد مباحث هسته‌ای و مذاکرات بود و ایشان اظهار داشت که در بعضی از جهات نظرات خیلی به هم نزدیک و در بعضی جهات نیز فاصله وجود دارد.

وی به نقل از رییس‌مجلس گفت:‌ به هر صورت منافع ملی ما باید حفظ شود و ان‌شاء الله که مذاکرات به نتیجه برسد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین اظهار کرد: از دیگر موضوعاتی که رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آن صحبت کرد دقت نظر نمایندگان در گفتارها و صحبت‌های‌شان بود که اگر نسبت به اشخاص و افرادی صحبت می‌شود شان و منزلت آنها حفظ شود.

 

هم چنین نماینده مردم اردبیل گفت: گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده هسته‌ای کشور در جلسه غیرعلنی امروز بسیار خوشبینانه و دلگرم کننده بود.

کمال‌الدین پیرموذن به ایسنا گفت : آقای لاریجانی در خصوص توافقات نسبی در وین صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که اهداف جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات به بار خواهد نشست.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه مطرح کرد که اگر امشب اکثر قریب به اتفاق اهداف ایرانی در مذاکرات محقق شود معجزه‌ای رخ داده است.

پیرموذن گفت: گزارش ایشان با این که بسیار کوتاه بود ولی امید زیادی را در خصوص به ثمر نشستن مذاکرات تا فردا صبح به وجودآورد.

وی همچنین گفت: رئیس مجلس در این جلسه همچنین نسبت به نطق تند یکی از نمایندگان در جلسه صبح امروز نیز انتقاداتی بیان کرد.

نظر شما