شناسهٔ خبر: 23051266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل ۹ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌ محیطی

مدیرکل محیط‌زیست لرستان از فعالیت ۹ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط‌ زیست لرستان از فعالیت ۹ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در این استان خبر داد.

فتحی بیرانوندگفت: متاسفانه اکنون یکی از مهمترین چالش‌های زیست‌ محیطی کشور را باید وجود تعداد قابل توجهی اسحله غیر‌مجاز در دست افراد دانست.

وی ادامه داد: البته با اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته، تفاهم بر توقف تولید سلاح‌های شکاری، همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی برای جوامع محلی و برخورد قاطع با افراد متخلف شاهد کاهش تخلفات و شکار در حوزه محیط‌زیست استان هستیم.

مدیرکل محیط‌ زیست لرستان در ادامه گفت: به نظر می‌رسد با انجام اقدامات اشاره شده شرایط برای رشد جمعیت بسیاری از گونه‌های جانوری استان همچون پلنگ، کل و بز، قوچ و میش فراهم شده است.

فتحی بیرانوند در ادامه با اشاره به تشکیل ۹ شعبه ویژه رسیدگی به جرائم زیست‌ محیطی در استان، افزود: خوشبختانه با حمایت مسولان دستگاه قضا اکنون در تمام شهرستان‌های استان شاهد تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم زیست‌ محیطی هستیم.

وی افزود: بر همین اساس پرونده تخلفات زیست‌ محیطی خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفته و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل محیط‌ زیست لرستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اشد مجازات به افراد متخلف تعلق خواهد گرفت و از سوی دیگر انجام اقدامات فرهنگی برای جوامع محلی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

فعالیت ۹ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در لرستان

نظر شما