شناسهٔ خبر: 23051133 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

تهران- ایرنا- رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز، شنبه 25 آذرماه در سایت لبیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام محمدرضا فقیهی درباره جزئیات هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان توضیح داد: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از امروز 25 آذرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و تا 5 دی ماه ادامه خواهد یافت.
وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام های بازه زمانی بهمن 96 تا اردیبهشت 97 می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.
وی افزود: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شده و هر دانشگاهی می تواند دو تاریخ برای شرکت در قرعه کشی انتخاب و ثبت نام کند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام در پنج گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اعضای هیات علمی، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می گیرد.
فقیهی در خصوص اعطای وام به زائران دانشگاهی نیز گفت: با توافق ها و برنامه ریزی های انجام شده، به زائران دانشگاهی تسهیلات بانک ملت یا صندوق رفاه دانشگاهیان تعلق خواهد گرفت و زائران می توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.
جزئیات بیشتر در خصوص شرایط و چگونگی ارائه تسهیلات به دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات به زودی منتشر خواهد شد.
فراهنگ**9187**1055
خبرنگار: حمیدرضا بازگشا**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما