شناسهٔ خبر: 23051106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

بی‌خبری کاپیتان از کودتای سپیدرود

کعبی: اجازه نمی‌دهم نظم تیم را به هم بزنند

در شرایطی که هفته قبل در باشگاه سپید رود کودتایی رخ داد و اعضای کادر فنی این تیم تغییر کردند گمان خیلی‌ها این بود که حسین کعبی می‌تواند یکی از کسانی باشد که در این زمینه توضیحات لازم را بدهد. با این حال وقتی با او تماس گرفتیم کعبی گفت: «باور کنید چیز زیادی نمی‌دانم. همکاران شما هم تماس گرفته‌اند، اما واقعا نمی‌دانم چه شد.»

صاحب‌خبر -

یعنی خبر ندارید که چه اتفاقی درون باشگاه افتاد و چرا نظر محمدی که جلسه خوبی با مالک باشگاه داشت، یکباره برکنار شد؟

من هم مثل شما. یکدفعه خبر رسید که نظرمحمدی برکنار شده است.

می‌گویند یک بازیکن رفته پیش مدیرباشگاه و...

من هم شنیدم. قبول دارم که کاپیتان تیم هستم و باید درباره این مسائل چیزهایی بدانم، اما وظیفه اصلی من این است که در چنین شرایطی تیم را آرام کنم. من نمی‌دانم چه بازیکنی پیش مدیریت رفته و اصلا این طور بوده یا نه؟ می‌گویند یک نامه‌ای بوده و بعضی‌ها آن را امضا کرده‌اند، اما وقتی من چیزی ندیدم چرا باید حرف بزنم؟ شما من را می‌شناسید اگر چیزی ببینم و بخواهم درباره‌اش حرف بزنم، می‌زنم و واقعیت را می‌گویم. از کسی هم نمی‌ترسم. من برای کار مدرسه فرزندم به تهران آمده بودم و در تهران بودم که شنیدم نظرمحمدی برکنار شده است، اما از پشت پرده‌ها خبر ندارم. این را هم بگویم نمی‌گذارم کسی به این مسائل ورود کند و از همین جا اعلام می‌کنم هر کسی بخواهد نظم سپیدرود را به هم بریزد، خودم جلوی او می‌ایستم.

امیدرضا روانخواه و...

می‌دانم می‌خواهد چه بگوید. من خودم با امید حرف زدم. در یک گروه تلگرامی خبر داده بودند که فلان روز و فلان ساعت تمرین است. به من هم تلفن زدند و گفتند نیم ساعت دیگر تمرین است. رفتم تمرین که دیدم نزهتی هم از ساعت تمرین خبر نداشت. وقتی به محل تمرین رفتم، دیدم او هم با لباس شخصی نشسته و تمرین مدت زیادی بود که شروع شده بود و به همین سبب تمرین نکردیم. مشکل خاصی وجود نداشت. من به دنبال این مسائل نیستم و این همه سال است که فوتبال بازی می‌کنم و بارها باشگاه عوض کرده‌ام. مطمئن باشید حرفه‌ای رفتار می‌کنم و اسیر بچه‌بازی و حواشی و قهر نمی‌شوم. این مسائل دیگر قدیمی شده است.

فکر می‌کنید حضور بیات بتواند کمکی به سپید رود بکند؟

از روزی که بیات آمده چک‌هایی به بازیکنان داده و نشان داده در کارش محکم است.

نظرت درباره مربی خارجی چیست؟

بیات مربی خارجی آورده و تصمیم دارد بازیکنان خارجی هم به تیم اضافه کند. چیزی که از رفتار و لحن او می‌بینیم این است که در کارش بسیار جدی است و ما بازیکنان هم امیدواریم که اتفاق خوبی در آینده برای سپیدرود رخ دهد.

نظر شما