شناسهٔ خبر: 23050373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب مدال طلای مسابقات 2017 امارات توسط 2 دانش آموز لرستانی

خرم آباد - ایرنا - امیرحسین علی پور و عرفان رضایی دانش آموزان خرم آبادی موفق شدند در سومین دوره مسابقات پارا آسیایی امارات 2017 به ترتیب در پرتاب دیسک و پرتاب نیزه کلاس f33 مدال طلا را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، عرفان رضایی، دانش آموز دبیرستان حرفه ای ابوعلی سینا و امیرحسین علی پور دانش آموز ورزشکار کم بینای مدرسه استثنایی تربیت شهرستان خرم آباد هستند که موفق به کسب این مدال ها شدند.
سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان از 19 تا 22 آذر ماه جاری با شرکت 800 ورزشکار از کشورهای ایران، امارات متحده، بحرین، چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، عربستان، کویت، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، عمان، پاکستان، فیلیپین، فلسطین، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، ویتنام و یمن به میزبانی امارات متحده و در شهر دوبی به مدت چهار روز برگزار شد.
در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در رشته های دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز و در 2 بخش کم توانان جسمی، حرکتی و نابینایان و کم بینایان با هم به رقابت پرداختند.
در پایان سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، کاروان ایران با 118 مدال در جایگاه دوم قرار گرفت و از این تعداد، 85 مدال سهم ورزشکاران جوان کشورمان در بخش معلولان بود.
کاروان ایران که با 114 ورزشکار در دو بخش ورزشکاران دارای معلولیت و ورزشکاران کم بینا و نابینا در این مسابقات حضور یافته بود موفق شد به 39 مدال طلا، 44 مدال نقره و 35 مدال برنز دست یاد و با 118 مدال کسب شده،پس از ژاپن که قهرمان این مسابقات شد، در جایگاه دوم قرار گرفت.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*

نظر شما