شناسهٔ خبر: 23048685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقلال - ایرانجوان بوشهر؛ نبرد آبی پوشان با شگفتی سازان/تیم‌های لیگ یکی در اندیشه رویایی شیرین!

دو بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه برگزار می شود. استقلال میزبان ایرانجوان بوشهر است و خونه به خونه به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، از جمع 8 تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی دو تیم از لیگ دسته اول حضور دارند که تیم های شگفتی ساز محسوب می شوند. ایرانجوان بوشهر که در لیگ یک جایگاه مناسبی در جدول ندارد و در رده سیزدهم قرار گرفته اند با این حال آنها در جام حذفی شگفتی ساز بودند. اکنون ایرانجوانی ها هم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران بروند. استقلالی که نسبت به اول فصل خیلی تغییر کرده و زیبا و تاکتیکی بازی می‌کند با این حال شاگردان شفر در رده هفتم جدول هستند البته استقلال خط دفاع مستحکمی دارد با 9 گل خورده بعد از پرسپولیس دومین خط دفاع مستحکم لیگ برتر را در اختیار دارد با این حال مشکل گلزنی آبی پوشان همچنان پابرجاست! هرچند استقلال مقابل سپاهان به یک برد درخشان و سه گله رسید.

شاگردان شفر اگر مثل بازی با سپاهان باشند پیروزی دور از دسترس شان نخواهد بود بخصوص اینکه ایرانجوان بوشهر با 23 گل خورده یکی از خطوط ضعیف لیگ را در اختیار دارد. این بازی برای مهدی قائدی مسابقه ای ویژه خواهد بود و او مقابل همبازیان سابقش قرار می گیرد. البته باشگاه ایرانجوان ظاهرا هنوز نتوانسته حق و حقوق کامل خود را بابت فروش قائدی به استقلال دریافت کند.استقلال در صورت پیروزی در این مسابقه یک گام دیگر به جام نزدیک می شود و حتی ممکن است در مرحله نیمه نهایی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. 

ایرانجوان برای رسیدن به این مرحله تیم فولاد خوزستان را یک بر صفر شکست داده و در مرحله بعدی هم تیم دسته دومی گل ابریشم را از پیش رو  برداشته است.

استقلال هم دو تیم دسته اولی گل گهرسیرجان و نساجی مازندران را برده و به نیمه نهایی رسیده و شاگردان شفر با پیروزی مقابل سومین تیم دسته اولی خود را به جمع 4 تیم برتر جام می رسانند.

خونه به خونه - گسترش فولاد؛ شاگردان نکونام در اندیشه رویای شیرین

شاگردان نکونام یکی از تیم های شگفت انگیز این جام هستند. خونه به خونه اگر بتواند مقابل گسترش پیروز شود می تواند به قهرمانی در این جام هم امیدوار شود. خونه به خونه بازیکنان خوبی دارد و جواد نکونام هم به خوبی این تیم را هدایت کرده اما او کار سختی مقابل گسترش فولاد تبریز با سرمربیگری فیروز کریمی دارد. فیروز کریمی تجربه زیادی در مربیگری دارد اما نکونام اولین سال سرمربیگری اش را تجربه می کند. خونه به خونه در لیگ یک 10 گل خورده و یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ یک را در اختیار دارد. گسترش اما با 19 گل خورده خط دفاعی متزلزلی دارد. 

خونه به خونه برای رسیدن به این مرحله تیم های راه آهن و سیاه جامگان را شکست داده و گسترش فولاد اما با سختی بیشتری به این مرحله صعود کرده آنها ابتدا نفت مسجدسلیمان قهرمان نیم فصل لیگ را شکست داده و سپس تیم اکسین را در ضربات پنالتی برده است. 

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

دوشنبه ۲۷ آذر:

خونه به خونه - گسترش فولاد | ساعت ۱۳:۴۵

استقلال تهران - ایرانجوان | ۱۶:۲۰

سه‌شنبه ۲۸ آذر:

استقلال خوزستان - تراکتورسازی | ساعت ۱۴:۳۰

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان | ساعت ۱۶:۲۰

انتهای پیام/

نظر شما