شناسهٔ خبر: 23048497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) خبر داد

دستگیری سارق خودروهای زائران امامزاده زید

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) گفت: دو برادر که به سرقت لوازم و محتویات خودروی زائران امامزاده زید مبادرت می‌کردند، با تلاش مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
صراط:   رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) گفت: دو برادر که به سرقت لوازم و محتویات خودروی زائران امامزاده زید مبادرت می‌کردند، با تلاش مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) دستگیر شدند.

به گزارش فارس، سرهنگ شریفی رئیس کلانتری 153  شهرک ولیعصر(عج) با اعلام خبر فوق بیان داشت: مأموران کلانتری روز گذشته حین گشت‌زنی در خیابان آیت‌الله سعیدی نرسیده به امامزاده زید(ع) به فردی مظنون شدند که پس از کنترل نامحسوس حرکات وی مشاهده نمودند در خودرویی را باز و ضبط آن را برداشته که به هنگام خروج سریعاً وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی خود اقرار کرد به همراه برادرش لوازم و محتویات خودروهای شهروندانی را به سرقت می‌برد که در کنار امامزاده پارک می‌کردند.

سرهنگ شریفی اشاره کرد: این فرد تاکنون به 15 مورد سرقت اقرار کرده و پرونده جهت ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم آگاهی ارسال شده است.

رئیس کلانتری 153 در پایان به شهروندان توصیه کرد زمانی که به اماکن مذهبی و آرامگاه‌ها مشرف می‌شوند تا حد امکان از پارک کردن در محوطه‌های خارج از شعاع دید خودداری نمایند.

نظر شما