شناسهٔ خبر: 23048300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلیل از افتخارآفرینان کاروان ورزش خوزستان در رقابت های پاراآسیایی

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان از افتخارآفرینان کاروان ورزش استان در مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مراسم تجلیل از مدال آوران کاروان ورزش خوزستان در مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات روز شنبه در نشست شورای ورزش استان برگزار شد.
کاروان ورزش استان در رقابت های پاراآسیایی جوانان که طی روزهای 19 تا 23 آذرماه در امارات برگزار شد موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ شد.
در این رقابت ها محمود احمدی بلوطکی 2 نشان طلا در رشته دو و میدانی کسب کرد همچنین حسین شریفی دیگر دو و میدانی کار استان صاحب گردن آویز طلا شد.
آرمان کوراوند و حسین جرفی دیگر ورزشکاران استان صاحب 2 نشان نقره در رشته دو و میدانی شدند. همچنین ابوالفضل شاه آبادی در رشته وزنه برداری به یک نشان برنز دست یافت.
دانیال محسنیان در رشته شنا صاحب یک نشان نقره و یک برنز شد همچنین شما سیاهی زاده در رشته تنیس روی میز موفق به کسب یک نشان برتر شد.
همچنین زهرا کرم زاده که به عنوان مربی کاروان ورزشکاران خوزستانی را همراهی می کرد به عنوان مربی برتر این رقابت ها شناخته شد.

**دستگاه های اجرایی در میزبانی مسابقات همکاری کنند
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت مسابقات بین المللی و کشوری انتظار می رود سایر دستگاه های اجرایی در میزبانی مسابقات ورزشی به ما کمک کنند.
افشین حیدری اظهار کرد: در نیمه دوم سال جاری با شناسایی توانایی هیات های استان، 64 میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری خواهیم داشت که تلاش می کنیم به بهترین نحو این رقابت ها را برگزار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در سال های 96 شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان بودیم که مهمترین آن ها کسب 9 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران استان در رقابت های پاراآسیایی امارات بود همچنین در رشته های دیگر صاحب مدال های مختلفی شدیم که برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی به برگزاری مسابقات کشتی جام تختی که در بهمن ماه به میزبانی ماهشهر برگزار می شود اشاره کرد و گفت: رقابت های بین المللی کاراته، وزنه برداری و شطرنج از دیگر برنامه هایی است که تا پایان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می شود.
حیدری به اهمیت میزبانی مسابقات بین المللی در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات بین المللی علاوه بر ایجاد فرصت در زمینه گردشگری باعث می شود که با آمادگی بیشتری در رقابت های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو شرکت کنیم.
وی عنوان کرد: رقابت های بین المللی وزنه برداری با حضور یک هزار و 100 ورزشکار در اهواز برگزار می شود که این موضوع نشان از سطح بسیار بالای مسابقات دارد لذا سعی می کنیم به بهترین شکل این رقابت ها را برگزار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2018 در استان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها اردیبهشت 97 در سالن ورزشی دانشگاه چمران اهواز برگزار می شود. برای اولین بار رقابت های جام جهانی در یک مرکز علمی برگزار می شود.
وی از راه اندازی کمیته مبارزه با موادهای نیروزا غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: سال گذشته قهرمانانی داشتیم که به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز آسیب دیدند لذا سعی می کنیم الگوی مناسبی برای ورزشکاران ترسیم کنیم تا دغدغه های خانواده ها در این خصوص کمتر شود.
حیدری در پایان گفت: متاسفانه بارها مشاهده شده است که زمین های استان به بهانه فعالیت در ورزش تصرف می شوند اما چیزی که در آن احداث می کنند ربطی به ورزش ندارد که در واقع یک نوع قانون شکنی است لذا بنا داریم هر چه زودتر این موضوع را از طریق سازمان بازرسی و اداره راه و شهرسازی پیگیری کنیم.
در پایان این مراسم از افتخارآفرینان کاروان ورزشی خوزستان در مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات تجلیل به عمل آمد.
9879 /6068
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما