شناسهٔ خبر: 23047783 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سوال ویژه نوه شهید مدافع حرم، از مقام معظم رهبری +فیلم

دیدارهای رهبری با خانواده معظم شهدا، همواره با ذکر توصیه‌ها و نکات اخلاقی آموزنده‎ از طرف معظم له همراه شده است.

صاحب‌خبر -

سوال ویژه نوه شهید مدافع حرم، مجید مختاربند از مقام معظم رهبری چه بود؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار ویدئویی کوتاه، از دیدار سال گذشته رهبری با جمعی از خانواد‎های شهدای حرم، در بخشی از سخنان خود توصیه جالبی به نوجوانان دارند.

طیبه مختاربند، فرزند بزرگ شهید مختاربند در بخشی از این دیدار با این عبارات از رهبری طلب توصیه‌ای برای دختر نوجوانش می‌کند؛ دختر 15 ساله‌ای دارم که خیلی علاقمند بود شما را ببنید، دخترم فاطمه به شما خیلی سلام رساند و پرسید چکار کنم تا برای کشورم مفید باشم؟ و پاسخ رهبر انقلاب: خوب درس بخوانید، روحیه پدربزرگ را در خود تقویت کنید، اینها فردا  شیرزنان آینده این کشورند و کشور هم به چنین شیرزنانی احتیاج دارد.

گفتنی است؛ شهید مجید مختاربند، متولد 1335 روستای عنبر از توابع مسجد سلیمان از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم بود که درحلب سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار در 27 مهرماه سال 94 در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6362159/7227893?width=400&height=300"></script></div>
 
 
انتهای پیام/

نظر شما