شناسهٔ خبر: 23047431 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال در سراوان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری که مرد میانسالی را در زاهدان به خاطر اختلافات مالی به قتل رسانده بود پس از چهار سال در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زینلی روز شنبه اظهار داشت: در پی قتل مرد میانسالی با اسلحه کلاش در مرداد ماه سال 92 در زاهدان و فراری شدن قاتل یا قاتلان احتمالی از صحنه جرم، دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سراوان به نیابت قضایی با انجام یک سری تحقیقات پلیسی از ورود قاتل به کشور مطلع شدند و محل اختفای وی را در منزلی در حاشیه شهر سراوان شناسایی کردند و توانستند در یک عملیات غافلگیرانه به فرار چهار ساله اش پایان دهند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل این مجرم یک قبضه اسلحه گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.
فرمانده انتظامی سراوان گفت: در تحقیقات تخصصی پلیس علت قتل اختلافات مالی اعلام شده است.
وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش ایرنا سراوان با وسعتی حدود 13 هزار و 905 کیلومترمربع و 175 هزار و 728 نفر جمعیت، شرقی ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما