شناسهٔ خبر: 23047208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در مراسم تکریم و معارفه صورت گرفت؛

انتصاب اولین بانوی مدیر برای خدمت در عرصه‌های میدانی کشور در قزوین

گروه اجتماعي: اولین بانوی مدیر برای خدمت در عرصه‌های میدانی و اجرایی کشور در قزوین به‌عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين،‌ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین امروز 25 آذر در سالن اجتماعات شهدای گمنام جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.
در این مراسم محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار، بهمن طاهرخانی و حمیده زرآبادی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و تشکل‌های مختلف بخش کشاورزی حضور داشتند.
فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با تشکر از حُسن اعتماد وزیر جهاد کشاورزی به وی اظهار کرد: این انتخاب مسئولیت سنگینی را به‌عنوان سکان‌دار مدیریت میدانی برای من ایجاد کرده است که امیدوارم با موفقیت به سرانجام برسد.
وی تأکید کرد: تلاش خواهم کرد تا سازمان از حاشیه‌ها دور شده و با همدلی و همراهی و وفاق در بخش‌های مختلف سازمان را به سمت رشد و پیشرفت رهنمون کنم.
خمسه تصریح کرد: نگاه مدیریتی من از پایین به بالا بوده و برنامه‌های خود را از مراکز کوچک آغاز خواهم کرد.
وی در شایسته‌سالاری تأکید و خاطرنشان کرد: اولویت تیم مدیریتی جدید شایسته‌سالاری و استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان در سازمان جهاد کشاورزی خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان خطاب به مسئولان استانی عنوان کرد: بی‌شک کمک و همراهی مسئولان استانی موجب این خواهد شد که این مسئولیت به نحو احسنت به سرمنزل مقصود برسد.
به گزارش ايكنا، در پایان این مراسم از زحمات علی‌اکبر متقی فرد رئیس پیشین جهاد کشاورزی استان قزوین تقدیر و حکم ریاست فاطمه خمسه مسئول جدید این سازمان به وی اهدا شد.
علی‌اکبر متقی فرد رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بعد از سال‌ها خدمت با بازنشستگی نائل آمد.

نظر شما