شناسهٔ خبر: 23045485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی:

نظام سیاسی ایران نقش کلیدی در مددکاری اجتماعی دارد

قدس- دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی گفت: نظام سیاسی ایران می تواند نقش کلیدی در زمینه مددکاری اجتماعی ایفا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روری تروئل بعد از ظهر شنبه در نخستین کنگره بین‌المللی ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران که با حضور مددکاران فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی، سید مهدی محمدی فرماندار قدس و مسعود مختاری شهردار قدس در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد، طی سخنانی گفت: ۱۲۰ کشور دنیا عضو فدراسیون مددکاری بین‌المللی هستند، که ۳ ملییون نفر در سراسر جهان عضو این فدراسیون جهانی هستند.

وی اضافه کرد: امروز کشورهای توسعه یافته جهان توانسته اند به رشد و توسعه در حوزه مددکاری اجتماعی دست پیدا کنند، در واقع باید گفت، کشوری موفق است که به شاخص های توسعه دست یابد.

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی با بیان این که مددکاری اجتماعی توسط سیستم حاکمیتی ایران حمایت می شود، گفت: بهترین نوع خدمات مددکاری اجتماعی توسط کشور ایران در حال انجام است.

تروئل حوزه های اجتماعی و اقتصادی را از یکدیگر جدا ندانست و در این خصوص گفت: اگر مردم یک کشور ناموفق باشند، آن کشور نمی تواند موفق شود و لذا مددکاری اجتماعی نیاز به رویکرد مشترک با نظام سیاسی دارد و مشاهدات ما نشان داد، نظام سیاسی ایران می تواند نقش کلیدی در زمینه مددکاری اجتماعی ایفا کند.

نظر شما