شناسهٔ خبر: 23045455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش: هیچ نگرانی در زمینه راهیان نور وجود ندارد

کرج - ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 'اعزام کاروان های راهیان نور حرکتی ارزشمند و فرهنگی است که باید تداوم یابد'، تاکید کرد هیچگونه نگرانی در زمینه اعزام دانش آموزان به سفر راهیان نور وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی فیض روز شنبه در حاشیه حضور در مجلس ترحیم جان باختگان حادثه اتوبوس دانش آموزان در سوسنگرد و در دیدار با خانواده دانش آموزان و معلمان نظرآبادی، گفت: اردوهای راهیان نور طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این سفر معنوی تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان پیش بینی شده، به گونه ای که بر اتوبوس های راهیان نور به صورت مستمر کنترل و نظارت وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در حادثه اخیر راننده خودرو مقابل مقصر بوده است، ادامه داد: همه تمهیدات مورد نیاز برای حفظ امنیت این عزیزان اندیشیده شده و هیچ کوتاهی از طرف آموزش و پرورش استان البرز، منطقه، سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی صورت نگرفته است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 'هیچگونه نگرانی در زمینه اعزام دانش آموزان به سفر راهیان نور وجود ندارد'، همچنین تصریح کرد: این حادثه بسیار دلخراش بود و نباید صورت می گرفت، ولی با توجه به تمام تمهیدات صورت گرفته ما کماکان برنامه ها را ادامه خواهیم داد.
فیض بر برگزاری راهیان نور در سال تحصیلی 97-96 تاکید کرد و افزود: امیدواریم خللی در برگزاری این برنامه مهم تربیتی وارد نشود. مسئولان پلیس راهور، انحراف به چپ خودروی مقابل و سرعت بالای آن را عامل این حادثه اعلام کردند.
وی تاکید کرد: عامل بسیاری از حوادث جاده ای کشور به رعایت نشدن مقررات راهنمایی و رانندگی بر می گردد که در حادثه اخیر به دلیل بی توجهی راننده خودرو مقابل شاهد این حادثه دلخراش برای کاروان اردوی راهیان نور نظرآباد استان البرز شدیم.
در حادثه اتوبوس حامل دانش آموزان البرزی در کمربندی سوسنگرد 2 دانش آموز و 2 معلم نظرآبادی جان باختند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما