شناسهٔ خبر: 23044685 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در همدان آغاز شد

گروه فرهنگی: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان همدان از آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در استان خبر داد و گفت: در نخستین روز ثبت‌نام عتبات، با استقبال پرشور مخاطبان همراه شد.

صاحب‌خبر -

محسن ورمزیار مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، با بیان اینکه علاقمندان به ثبت‌نام در قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.labbayk.com ثبت‌نام کنند، به انجام ثبت‌نام در سه گروه اساتید، دانشجویان مجرد و دانشجویان متأهل اشاره و اظهار کرد: ظرفیت همدان در قالب 10 کاروان 38 نفری تعریف شده که از بهمن ماه تا اوایل اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این هجدهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان است، یادآور شد: دانشجویان دختر مجرد و پسر مجرد هم می‌توانند در این کاروان‌ها شرکت کنند.

ورمزیار با بیان اینکه هزینه اعزام احتمالا طبق روال گذشته اجرا می‌شود، افزود: در دوره پیشین برای کاروان‌های هوایی یک میلیون و 800 هزار و برای کاروان‌های زمینی یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه می‌شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیک مسافرت‌ ‎ ها در ایام عید، هزینه اعلامی 15 درصد افزایش خواهد یافت، گفت: قرعه‌کشی 10 روز پش از اتمام ثبت‌نام آغاز و اسامی منتشر خواهد شد.

نظر شما