شناسهٔ خبر: 23043352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار دهگلان:

تجهیزات پزشکی مراکز درمانی شهرستان دهگلان نامناسب است

R7848/P1336/S6,66/CT11

فرماندار دهگلان تجهیزات پزشکی در شهرستان دهگلان را نسبت به سایر شهرستان های استان نامناسب دانست و گفت: تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در حوزه سلامت با خواست و توقع مردم متناسب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، یحیی نظری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت این شهرستان از "امنیت و سلامت" به عنوان دو نعمت مجهول نام برد و اظهار داشت: سلامت و امنیت یکی از مهمترین نیازهای اولیه انسان است که باید قدر آنها را بدانیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور توسط دولت یازدهم گفت: با وجود اینکه انتقادهایی به این طرح وارد است اما در کل انقلابی در حوزه سلامت بود.

فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به مزایای طرح تحول سلامت تصریح کرد: امیدواریم که انتقادهایی که به این طرح وارد است برطرف شود و دولت دوازدهم بتواند این خدمات را ادامه دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تجهیزات پزشکی در شهرستان دهگلان را نسبت به سایر شهرستان های استان نامناسب دانست و گفت: تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در حوزه سلامت با خواست و توقع مردم متناسب نیست.

نظری با اشاره به کاهش درآمدهای دولتی در دولت یازدهم افزود: با این وجود در جهت برطرف کردن نارسایی ها در حوزه بهداشت، درمان، فضای اداری و نیروی انسانی در حد و قواره مردم شهرستان دهگلان تلاش شود که مطلوب مردم باشد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی به مردم دهگلان تفاوت چندانی با قبل از افتتاح بیمارستان جدید این شهر ندارد، اظهار کرد: متأسفانه از ظرفیت این بیمارستان به طور کامل استفاده نشده است و ما همچنان شاهد اعزام بیماران به سایر شهرهای اطراف هستیم.

فرماندار دهگلان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان به دهگلان گفت: نبود متخصص زنان و زایمان، قلب و بی هوشی و همچنین جوابگو نبودن آزمایشگاه و سونوگرافی به علت کثرت جمعیت از جمله مشکلاتی است که باعث گله مندی مردم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما