شناسهٔ خبر: 23043189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

ایران‌پوریان در گفت‌وگو با نصر/

تراکتور در نیم‌فصل دوم در جمع مدعیان قرار می‌گیرد

نصر: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شک نداشته باشید که ما در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنیم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار نصر، در مورد اضافه شدن 3 بازیکن تأثیرگذار ذوب‌آهن به تراکتورسازی اظهار کرد:‌ 3 بازیکنی که به تازگی از ذوب‌آهن جدا شده و به تراکتورسازی پیوسته‌اند، بازیکنان خوبی هستند که حضور آن‌ها قطعاً به تیم ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیمش چند بازیکن دیگر نیز جذب می‌کند گفت: کادر فنی تیممان چند بازیکن دیگر را هم برای تقویت هر چه بیشتر تراکتورسازی تحت نظر دارد. امیدوارم با جذب آن‌ها شاهد تراکتوری پر قدرت در نیم‌فصل دوم باشیم.

مدافع با تجربه تراکتورسازی در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم تصریح کرد: خوشحال هستم که این 15 بازی به پایان رسید چرا که ما نیم‌فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. محرومیت نقل و انتقالاتی از یک طرف و مصدومیت و محرومیت بازیکنان از طرف دیگر کار را برای بازیکنان و به خصوص کادر فنی سخت کرده بود. با این حال فکر می‌کنم می‌توانیم در نیم‌فصل دوم تیم خودمان را تقویت کنیم.

ایران پوریان با اشاره به شرایط تیمش در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: اگر تقویت شویم قطعاً در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت. شک نداشته باشید که ما در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنیم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما