شناسهٔ خبر: 23043128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کاهش قابل ملاحظه جریمه مهدی طارمی؛ محرومیت‌ همچنان پابرجاست

ورزش > لیگ برتر - جریمه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضای تفاهم‌نامه بین این باشگاه و ریزه‌اسپور کاهش قابل توجهی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای حل مشکل محرومیت پرسپولیس از نقل‌‌وانتقالات، جریمه و محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی به ترکیه رفت و دیداری با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور داشت. این دیدار پس از آن انجام شد که وزارت ورزش به همراه سایر مسئولان ارشد کشورمان به این موضوع ورود کردند تا مشکل پرسپولیس حل شود.
گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در این باره گفته بود: «زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به کشورمان سفر کردند، آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه‌اسپور را با ایشان مطرح کردند و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم. سفر ما نیز با سفر آقای رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد.»
مدیرعامل پرسپولیس اما از بیان جزییات مربوط به این حکم خودداری کرد و گفت که در روزهای آینده در این باره صحبت خواهد کرد. او همچنین ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت دوشنبه در این باره صحبت خواهد کرد.
تفاهم‌نامه‌ای بین مسئولان پرسپولیس و ریزه‌اسپور به امضا رسیده که بر اساس آن مبلغ جریمه باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی به طور قابل‌ ملاحظه‌ای کاهش یافته است. همان زمان اعلام شد که طارمی 782 هزار یورو جریمه شده که با رایزنی‌های صورت گرفته و توافق‌های انجام شده این مبلغ به «50 هزار یورو» کاهش یافته که رقم قابل توجهی است. این توافق بین طرفین صورت گرفته و قرار شد به اطلاع فیفا نیز برسد.
محرومیت چهار ماهه طارمی همچنان پابرجاست. محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی است و شنیده شده ممکن است این محرومیت به یک پنجره کاهش یابد یا کلا برداشته شود که در این زمینه باید منتظر تصمیم فیفا بود.
این اتفاقی است که تاکنون رخ داده و اگر روند کار به همین صورت پیش برود، کم شدن مبلغ جریمه طارمی دستاورد مذاکرات طرفین بوده است.
43 43

نظر شما