شناسهٔ خبر: 23042950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقرار 200 راهدار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

یاسوج- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 راهدار و 150 دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در 23 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی این استان برای اجرای طرح زمستانی مستقر شده است.

صاحب‌خبر -

علی خوان پایه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح زمستانی از 15 آذر سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 15 فروردین 1397 نیز ادامه دارد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر شهری، روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر این استان در طرح زمستانی بر اساس جمعیت مناطق شهری، روستایی و عشایری اولویت بندی و اجرا می شود.
خوان پایه عنوان کرد: راهدارهای شرکت کننده در طرح زمستانی در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارند تا سفری ایمن را برای مردم و مسافران فراهم کنند.
وی ابراز داشت: کارکنان راهداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمبود امکانات و ماشین آلات اقدام به بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر این استان در دورافتاده ترین نقاط در طرح زمستانی خواهند کرد.
افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان 2 هزار و 800 کیلومتر در مناطق سردسیری و برف گیر استان واقع شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

انتهای پیام /*

نظر شما