شناسهٔ خبر: 23042818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: وحدت پایدار گلستان الگویی برای کشور است

گرگان - ایرنا - دبیر مجمع نمایندگان گلستان این استان را الگویی برای وحدت آفرینی در کشور بیان کرد و گفت: بی توجهی به وعده های داده شده و روی زمین ماندن طرح های بزرگ و توسعه آفرین گلستان، به اعتماد مردم آسیب وارد می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نورمحمد تربتی نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری گلستان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد ،اظهار کرد : چندین طرح بزرگ مربوط به دولت های قبل در گلستان مصوب شده بوده که عملیات اجرایی برخی از آنها هنوز آغاز نشده است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از این موارد پروژه ساخت پتروشیمی گلستان است که قرار بود از سال 84 آغاز شود اما با وجود خرید سهام این شرکت توسط92 هزار گلستانی ، هنوز سرنوشت طرح نامشخص است.
وی بیان کرد: درحالی که این طرح راهکارهای اجرایی دارد و می توان از تبدیل سرنوشت این پروژه به چالشی بزرگ جلوگیری کرد .
تربتی نژاد ادامه داد: طرح های راه آهن گرگان - مشهد ، گردشگری آشوراده و راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون دیگر طرح های وعده داده شده دولت به مردم گلستان است که تاکنون هیچ قدمی برای راه اندازی آنها برداشته نشده است.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان در ادامه به وحدت پایدار در استان اشاره کرد و گفت: گلستان الگویی مناسب برای وحدت آفرینی در استانهای کشور است و باید به این مساله بیشتر توجه گردد.
تربتی نژاد بر جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران در گلستان تاکید کرد و توجه به آن را یکی از راه های توسعه و پیشرفت استان دانست .
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما