شناسهٔ خبر: 23042774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور/صنایع اردکان ، پرسپولیس تهران را شکست داد

یزد - ایرنا - تیم والیبال صنایع اردکان عصر روز شنبه در دیدار خانگی در رقابت های لیگ دسته یک قهرمانی جوانان باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک تیم پرسپولیس تهران را شکست داد و چهار تیم این گروه به مرحله نهایی مسابقات مشخص شد.

صاحب‌خبر -

دور مقدماتی رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در رده سنی جوانان (جام شهید محسن حججی ) که از سه شنبه هفته گذشته در سالن تختی اردکان آغاز شده بود امروز پایان یافت و در آخرین دیدار ، تیم صنایع اردکان بر حریف خود پرسپولیس تهران پیروز شد.
در این مسابقه که در حضور جمعی از مسوولان و هواداران اردکانی برگزار شد، تیم صنایع اردکان موفق شد در بازی های اول ، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 21 و 25 بر 17 بر تیم میهمان غلبه کند.
تیم والیبال پرسپولیس تهران به رغم تلاش زیاد در این دیدار تنها در بازی دوم با امتیاز 35 بر 33 بر تیم صنایع اردکان پیروز شد.
در پایان این مسابقات تیم های والیبال گل گهر سیرجان با 11 ، صنایع اردکان با 10 امتیاز، شهروند اراک با 9امتیاز و همچنین پالایش نفت آبادان با 9 امتیاز و ست شماری کمتر مکان های اول تا چهارم جدول رده بندی را به دست آوردند.
این چهار تیم در این گروه به مرحله نهایی مسابقات که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون والیبال اعلام می شود، شرکت می کنند.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان پسر کشور سال 1396 جام شهید محسن حججی با حضور 14 تیم در 2 گروه مقدماتی برگزار می شود.
شهرهای بابلسر و اردکان به عنوان میزبان دور مقدماتی این رقابت ها انتخاب شدند که دیدارهای دور مقدماتی از 21 آذر ماه در شهر بابلسر (گروه یک) و اردکان (گروه دوم) شروع و به مدت پنج روز پیگیری شد.
در گروه اول تیم های شهرداری قزوین، کریمه قم، توپگاه بابلسر، بیمه رازی نور، عقاب نهاجا، مقاومت مهاباد و راه یاب ملل مریوان و در گروه دوم نیز تیم های صنایع اردکان، گل گهر سیرجان ، لاستیک بارز کرمان، پالایش نفت آبادان، پرسپولیس تهران ، ملوان تهران و شهروند اراک حضور داشتند.
در پایان مسابقات مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک رده سنی جوانان صعود می‌کنند که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود.
تیم والیبال خاتم اردکان تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر باشگاه های کشور است .
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت ، 45 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*

نظر شما