شناسهٔ خبر: 23042771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واکنش پوتین به بیانیه‌های فیفا:

فیفا طوری رفتار می‌کند که انگار یک کشور مستقل است!/ امنیت در اوج است و هیچ مشکلی در جام جهانی پیش نمی‌آید

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و نباید نگران چیزی باشیم و با صدای بلند می‌گویم امنیت در اوج است و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فیفا چند وقتی است که مدعی شده روند آماده‌سازی ورزشگاه‌های جام جهانی طبق برنامه پیش نمی‌رود موضوعی که موچب شد رئیس جمهور روسیه به این موضوع واکنش نشان دهد.

پوتین در مصاحبه با رسانه‌های ورزشی کشورش در واکنش به موضوع فوق گفت: فیفا مراقب بیانیه‌هایش باشد، هر کاری که دستور داده شده، به سرعت انجام داده‌ایم و چیزی نگفتیم، فیفا طوری رفتار می‌کند که گویا یک کشور مستقل است و در حال مذاکره با ما برای تصاحب بخشی از کشور است، این نوع رفتار درست نیست، ما میزبان جام جهانی هستیم و به تعهدات خود آگاهیم.

وی ادامه داد: استادیوم‌های مربوط به جام جهانی طبق برنامه در اوایل سال ۲۰۱۸ تحت کنترل فیفا قرار خواهند گرفت، اما استادیوم کاسموس سامارا باید تا آوریل آماده شود و فیفا می‌تواند کمی صبر کند.

مشکل اصلی برگزار کنندگان جام جهانی ۲۰۱۸ از طرف روسیه این است که این استادیوم نیمه کاره هم در مرحله گروهی و هم در مرحله یک شانزدهم نهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و زیرساخت‌های این مرکز ورزشی به شدت مشکل دارد و خیابان‌های اطراف آن نیز امنیت کافی ندارند.

پوتین درباره نگران فیفا نیز گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و نباید نگران چیزی باشیم، درباره امنیت هم اصلا سوال نکنید و با صدای بلند می‌گویم که امنیت در اوج است و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما