شناسهٔ خبر: 23042440 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نائب رئیس مجلس :

برجام موفقیت های بزرگی برای کشور به همراه داشت

اردبیل - ایرنا- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام موفقیت های بزرگی برای کشور به همراه داشت، تاکید کرد که برجام یکی از دستاوردهای بزرگ نظام و دولت تدبیر و امید بوده و هست و بهترین دلیل برای این موضوع نیز مخالفت های ترامپ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مسعود پزشکیان روز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: اینکه بزرگترین دشمن این ملت در پی پاره کردن برجام است، واقعا نشانه چیست ؟
وی بیان کرد: برجام موفقیت های بزرگی برای کشور به همراه داشت و ترامپ و حاکمان کنونی آمریکا چشم دیدن این موفقیت ها را ندارند و در پی بی اثر کردن و یا پاره کردن آن هستند.
پزشکیان اضافه کرد: عجیب است که در داخل کشور هم برخی ها مثل ترامپ فکر می کنند و به دنبال پاره کردن برجام هستند و مشخص نیست که بالاخره آنها با ترامپ هستند و یا علیه او .
نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اگر به فکر حفظ نظام و کشور هستیم باید وحدت داشته باشیم ، افزود: اگر همچنان به اختلاف ها دامن بزنیم به پرتگاه خواهیم افتاد.
پزشکیان گفت: وحدت و همدلی باید حول منطق و عدالت باشد ، ممکن است هرطرفی در ایجاد اختلاف مقصر باشد اما با وحدت می توان مشکلات را حل کرد.
وی اظهار کرد: باید دست در دست هم داده و کشور را اصلاح کنیم، براستی آیا واقعا توانستیه ایم کشور را اصلاح کنیم، آیا به این فکر کرده ایم که بیشتر به دنبال منویات خودمان بودیم یا منافع عمومی.
پزشکیان ادامه داد: مشکل در کشور، خود ماها هستیم، اگر کسی درست خدمت کند قطعا طرفدارش هم بیشتر می شود، هرکس مدعی بهتر بودن است باید وارد میدان شده و در عمل این را نشان دهد.
وی با اشاره به فضای دانشگاهها نیز گفت: مشکل ما در دانشگاهها این است که بلد نیستیم حرف همدیگر را براساس منطق بشنویم ، باید همدیگر را تحمل کرده و تحمل شنیدن حرف مخالف را داشته باشیم ، همه باید جسارت شنیدن نقد را داشته باشند.
او با بیان اینکه در دانشگاههای جمهوری اسلامی باید کرسی آزاد اندیشی برقرار باشد افزود: اسلام دین حق ،عدالت و آزادی است و انصاف نیست اجازه حرف زدن را به کسی ندهیم.
پزشکیان گفت: آینده از آن شما دانشجویان است ، هیچ قدرتی نمی تواند جلوی انسان آگاه و عالم را بگیرد پس دانشجوی ما باید ، سعی کند علم ،باور و توانمندی خود را بالا ببرد.
نائب رئیس مجلس در این نشست به برخی از سئوال های دانشجویان نیز پاسخ گفت.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110

انتهای پیام /*

نظر شما