شناسهٔ خبر: 23042342 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لغو زنگ ورزش همه مدارس تهران برای فردا

با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما، پیش بینی می‌شود فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها فراهم باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل ازسایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران،محمد رستگاری معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از۲,۵ میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است،‌گفت: شرایط انباشت آلاینده فردا بر اساس پیش بینی هواشناسی فراهم خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس هماهنگی لازم اعضای کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران به انجام رسید و مقرر شد زنگ ورزش همه مدارس تهران برای فردا لغو شود.
رستگاری با اشاره به اینکه خودداری از هرگونه فعالیت ورزشی همگانی در فضای باز،پارکها و بوستانها از دیگر تصمیمات بود، گفت: همچنین مقرر شد اورژانس تهران برای فردا آمادگی کامل به منظور خدمات رسانی به شهروندان داشته باشد.
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: مکاتبات لازم با دو وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان،سازمان بهزیستی و سایر دستگاههای مرتبط را دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا را انجام داده است.

نظر شما