شناسهٔ خبر: 23042281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان:

هفته نخست لیگ تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد

همدان- رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان گفت: هفته نخست لیگ استانی تیراندازی باکمان در سایت اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری هفته نخست لیگ تیراندازی با کمان استان‌همدان اظهار داشت: هفته نخست لیگ استانی تیراندازی باکمان در سایت اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱ تیم از شهرستان‌های همدان، بهار و فامنین در دو رشته ریکرو و کامپوند با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان با اشاره به نتایج این هفته از مسابقات گفت: در هفته اول این مسابقات در رشته ریکرو آقایان تیم راد ۵ بر صفر از سد زرین کمانداران ماد گذشت و دیاکو نیز با همین نتیجه از سد فرزندان آرش گذشت.

یاری عنوان کرد: در ریکرو بانوان نیز زرین کمانداران ماد ۴ بر یک از سد تیم راد گذشت و فرزندان آرش ۴ بر یک دیاکو را شکست داد، همچنین در کامپوند آقایان نیز زرین کمانداران ماد ۵ بر صفر از سد فرزندان آرش گذشت.

وی با اشاره به پتانسیل این رشته ورزشی در استان‌همدان بیان کرد: همدان طی سال‌های اخیر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته ورزشی داشته و کمانداران استان مقام‌های شایانی به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان عنوان کرد: در حال حاضر نیز تیراندازان مستعد و توانمندی در استان‌همدان فعالیت می‌کنند و امیدواریم همچون گذشته تیراندازان همدانی بتوانند در مسابقات کشوری خوش بدرخشند تا نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

نظر شما