شناسهٔ خبر: 23042244 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله اسرائیلی‌ها به مجری قرعه‌کشی جام جهانی+فیلم

«گری لینکر»گزارشگر محبوب ورزشی در انگلستان و مجری قرعه کشی جام جهانی، در توییتر فیلمی از کودکان فلسطینی منتشر کرد که مأموران اسرائیلی آنها را در قفسی کوچک گذاشته بودند.

صاحب‌خبر -

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1694865" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1948261/1694865?width=400&height=300"></script></div>

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ این مطلب با واکنش و حملات طرفداران اسرائیل از جمله سخنگوی سابق ارتش این رژیم مواجه شد. البته لینکر نیز بلافاصله پاسخ سخنگوی سابق ارتش اسرائیل را داد و این کار تا چندین توییت ادامه پیدا کرد. به نظر می رسد جمله لینکر در وصف صحنه به قفس انداختن کودکان فلسطینی، خشم صهیونیست ها را برانگیخت. وی در بیان احساس خود از دیدن فیلم نوشته است : "نفرت انگیزه"

حمله اسرائیلی‌ها به مجری قرعه‌کشی جام جهانی+فیلم حمله اسرائیلی‌ها به مجری قرعه‌کشی جام جهانی+فیلم حمله اسرائیلی‌ها به مجری قرعه‌کشی جام جهانی+فیلم

در سال ۲۰۱۵ هم لینکر به علت انتشار فیلمی از سربازان اسرائیلی که به یک فلسطینی شلیک کردند، با حملات اسرائیل دوستان مواجه شده بود. «کن لوچ» کارگردان سینما و تلویزیون اهل انگلستان که دوبار موفق به دریافت نخل طلای جشنواره فیلم کن شده است نیز با گفتن اینکه هر فرد مسئول بایستی پاسخ تو را بازنشر کند، از لینکر حمایت کرده است.

در قسمتی از فیلم منتشره در بالا توییت های بین لینکر و سخنگوی سابق ارتش اسرائیل قرار داده شده است.

نظر شما