شناسهٔ خبر: 23041838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیش از 46 میلیارد ریال میزان معوقات نیروهای طرحی بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 46 میلیارد و 500 میلیون ریال حقوق معوقه نیروهای طرحی بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر «اورنگ ایلامی» در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های گچساران افزود: پرداخت نشدن کارانه پزشکان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات پزشکان است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ 46 میلیارد و 500 میلیون ریال حقوق معوقه نیروهای طرحی بیمارستان‌های کهگیلویه وبویراحمد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرداختی حقوق کارکنان طرحی بیمارستان‌های این استان 67 میلیارد ریال در ماه است.

ایلامی با بیان این‌که 25 میلیارد ریال از این میزان متعلق به پزشکان بیمارستان شهید رجایی است، ادامه داد: حدود 6 میلیارد ریال هر ماه حقوق به بیمارستان شهید رجایی گچساران پرداخت می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز در این بازدید افزود: 178 نیروی طرح، 23 نیروی شرکتی و 25 نیروی تبصره 4 در بیمارستان شهید رجایی گچساران مشغول به کار هستند.

دکتر «حیدرپور» افزود: هرماه از محل درآمدهای بیمارستان جمعاً به این تعداد نیرو مبلغ 6 میلیارد ریال به‌عنوان حقوق پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون حدود 5 ماه نتوانستیم حقوق این تعداد نیرو را پرداخت کنیم.

به گزارش ایسنا، در بازدید معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده مردم گچساران و باشت و دیگر مسئولان علوم پزشکی استان از بیمارستان‌های گچساران برای پرداخت حقوق و کارانه عقب‌افتاده پزشکان و نیروهای طرحی قول مساعدت از سوی معاون وزیر داده شد.

انتهای پیام

نظر شما