شناسهٔ خبر: 23040406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان؛

افتتاح نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراوان+تصاویر

نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته پژوهش و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ به مناسبت هفته پژوهش با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با حضور مولوی محمد صدیق درازهی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیق اکبر، منصور بزرگزاده معاون عمرانی فرمانداری، احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و جمعی از مسئولین در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
 
در حاشیه این مراسم احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد در گفت و گو با شستون با اشاره به مشکلات پیش روی عرصه کتابخوانی در کشور و آمار پایین مطالعه در جامعه گفت: دانشجویان به عنوان نیروی محرکه جامعه با حرکت در مسیر مطالعه و کتابخوانی الگوی این کار فرهنگی شده و سبب افزایش میزان مطالعه در سطوح کلی جامعه شوند.
وی در ادامه آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: با برگزاری این نمایشگاه ها روح کتابخوانی در بین دانشجویان زنده و توسعه داده می شود.
طاهری با اشاره به اینکه توسعه علمی و فرهنگی کشور وظیفه اصلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است، ادامه داد: توسعه همه جانبه کشور در نتیجه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام می‌شود.
 
عبدالرحمان یعقوبی مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب  این واحد دانشگاهی در گفت و گو با شستون یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر را میزان مطالعه و کتابخوانی مردم عنوان کرد و گفت: کتاب، میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصر رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی افراد است.
وی تصریح کرد: از عموم استاتید، دانشجویان و شهروندان سراوانی دعوت بعمل می آید تا از این نمایشگاه جهت ارتقای سطح دانش خود بهره کافی را ببرند.
 
لازم به ذکر است در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ۳۸هزار جلد کتاب و مجله وجود دارد که در این نمایشگاه از هزار جلد کتاب جهت بهره مندی دانشجویان و اساتید استفاده شده که از تاریخ 22 تا 29 آذر ماه از ساعت 8صبح تا ساعت 16دایر می باشد.
 
انتهای پیام/

نظر شما