شناسهٔ خبر: 23039911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در پی معارفه امام جمعه جدید کرمان صادر شد؛

نامه جمعی از طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم به امام جمعه جدید کرمان

متاسفانه کرمان عزیز در برخی مقاطع ، حیات خلوت جریانهای فرصت‌طلب معتقد به اسلام آمریکایی واقع شده که امید است با سلاح نافذ بصیرت ، مانع نفوذ مارهای خوش خط و خال فتنه‌گر در فضای فرهنگی کرمان شده و از تسلط لیبرالها بر منابع اقتصادی آن دیار عزیز به شدت ممانعت نمایید .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ناب نیوز؛ در پی معارفه امام جمعه جدید کرمان، جمعی از طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم طی نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین علیدادی،ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کرمان، نکات مهمی را طرح کردند که متن نامه به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک جناب حجت الاسلام و المسلمین علیدادی (زید عزه)
سلام علیکم
ضمن  عرض تبریک به مناسبت توفیق اخذ اعتماد نایب امام زمان (ارواحنافداه) و قرار گرفتن در جایگاه خطیر نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه استان کرمان از باب النصیحةُ لائمة المسلمین ، لازم میدانیم مطالبی را به عرض برسانیم :
1 - دیار کریمان مملو از افتخارآفرینانی است که مورد عنایت حضرت امام خامنه‌ای در حکم ابلاغ شده به حضرتعالی قرار گرفته‌اند که سزاوار است هم و غم جنابتان را مصروف به خدمت ایشان نمایید .
2 - از آنجا که به وصف علمیت مشهور گردیده‌اید ،بیش از دیگران از حضرتعالی گام برداشتن در جهت تبیین عالمانه آرمانهای امام راحل و امام حاضر و گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع بدون اغماض از این گوهر ارزشمند ، انتظار می‌رود .
3 - همانطور که امام خامنه‌ای نمازجمعه را قرارگاه فرهنگی می‌دانند ، موضع‌گیری تیزبینانه و باکیاست در مورد مسایل جاری کشور و نقد جدی جریان غرب‌گرا و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و ایراد خطبه‌های مبتنی بر مبانی اسلام ناب محمدی به شیوه هنرمندانه جهت جذب قشر جوان و تاثیرگذار جامعه از وظایف مهم آن جایگاه بشمار می‌رود که ان‌شاءالله به شایستگی از عهده آن برخواهید آمد .
4 - متاسفانه کرمان عزیز در برخی مقاطع ، حیات خلوت جریانهای فرصت‌طلب معتقد به اسلام آمریکایی واقع شده که امید است با سلاح نافذ بصیرت ، مانع نفوذ مارهای خوش خط و خال فتنه‌گر در فضای فرهنگی کرمان شده و از تسلط لیبرالها بر منابع اقتصادی آن دیار عزیز به شدت ممانعت نمایید .
5 - طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم در جهت اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق سعادت دنیوی و اخروی مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمان ، یاری‌رسان هر فرد دلباخته به ارزشهای دینی و الهی خصوصا حضرتعالی می‌باشند .
در پایان از محضر پروردگار متعال ، توفیق روزافزون جنابعالی در جلب توجه حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و کسب رضایت نایب بر حق ایشان ، را خواستاریم .
وفقناالله و ایاکم لمرضاته
مجموعه فکری فرهنگی انقلاب اسلامی
طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم
24 آذر 1396

 

انتهای پیام/

نظر شما