شناسهٔ خبر: 23036679 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصاوير سردار سليماني در دست تظاهرکنندگان فلسطيني درغزه

تظاهرکنندگان فلسطینی که تصاویری از سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله در دست داشتند، بر متحد بودن گروه‌های مقاومت در سراسر جهان عرب و اسلام در برابر اشغالگران اسرائیلی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما، فلسطینی‌های ساکن نوار غزه در تظاهراتی که روز گذشته در محکومیت تصمیم رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، تصاویری را از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران در دست داشتند.
احمد غانم خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در نوار غزه گفت: از رفح در جنوب نوار غزه تا بیت حانون در شمال این منطقه، اهالی غزه به دعوت آماده باش در دومین جمعه خشم، به دعوت گروه‌های فلسطینی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ پاسخ دادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات بر ادامه انتفاضه و مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کردند.
یکی از تظاهرکنندگان فلسطینی به المیادین گفت: «از همه مبارزان در سرزمین فلسطین می‌خواهیم با محور مقاومت از تهران تا بیروت و یمن متحد شوند تا به یاری همه مستضعفان در زمین بشتابند.»
در ادامه این گزارش آمده است: گروه‌های فلسطینی بر اهمیت وحدت و مقاومت تاکید دارند و خواستار گسترش انتفاضه در برابر اشغالگران هستند. فلسطینی‌ها همچنین از تشکیلات خودگردان خواستند توافقنامه‌های امضا شده با اشغالگران را لغو کند.
خالد البطش یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به المیادین گفت: «اینجا سرزمین ماست و از آن دفاع خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد طرح دونالد ترامپ موفق شود. ما این طرح را درهم خواهیم شکست و به همین علت از ملت فلسطین و امت اسلامی در همه جا می‌خواهیم تا به یاری قدس بشتابند.»
مشیر المصری یکی از مسئولان جنبش حماس به المیادین گفت: «گزینه قیام، مقاومت و انتفاضه برای گرفتن حقوق و پایبندی به اصول کافی است. امروز ملت فلسطین تاکید می‌کند انتفاضه قدس ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که تصمیم ترامپ باطل شود.»
خبرنگار المیادین خاطر نشان کرد: تظاهرکنندگان فلسطینی که تصاویری از قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دست داشتند، با سردادن شعار‌هایی بر متحد بودن گروه‌های مقاومت در سراسر جهان عرب و اسلام در برابر اشغالگران اسرائیلی تاکید کردند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1694168" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1947977/1694168?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما