شناسهٔ خبر: 23035319 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی آغاز شد؛

ثبت‌نام سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سال 97-96

صاحب‌خبر -



 ثبت‌نام سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سال 97-96 که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، آغاز شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  ثبت‌نام سومین المپیاد علمی دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی  از روز شنبه 25 آذرماه شروع شده و تا پایان روز چهارشنبه 29 آذرماه ادامه خواهد داشت.
سومین المپیاد علمی دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال تحصیلی 97-1396 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.
تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این المپیاد باید در سال تحصیلی جاری (1396-1397) در یکی از پایه‌های دهم یا یازدهم به تحصیل اشتغال داشته و هیچ‌گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل نداشته باشند. گفتنی است در ثبت‌نام این المپیاد محدودیت رشته‌ای و معدل برای متقاضیان وجود ندارد.
ثبت‌نام سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سال 97-1396 که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، آغاز شده است. علاقه‌مندان به شرکت در این المپیاد از روز شنبه 25 تا پایان روز چهارشنبه 29 آذرماه 1396 فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانهhttp://oly.medu.ir  نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
پایان پیام/29

نظر شما