شناسهٔ خبر: 23035162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون 2 - 2 حفاری اهواز؛ توقف خانگی لاله‌های نارنجی در دیداری جنجالی/ 2 امتیاز حساس پرید!

شاگردان بی‌غم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در دیداری جنجالی مقابل میهمان خود حفاری اهواز با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، پرونده هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با برگزاری 7 دیدار بسته شد که طی آن تیم‌های صدر جدولی مس سونگون و گیتی‌پسند برابر حریفان خود متوقف شدند تا فاصله این دو تیم در صدر جدول دست نخورده باقی بماند.

در مهمترین بازی هفته، تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان از ساعت 15 در سالن شهید پورشریفی تبریز پذیرای حفاری اهواز بود و درحالی که 2 گل از میهمانش پیش افتاده بود اما در نهایت با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.

در این مسابقه که با تصمیمات بحث‌برانگیز داوری علیه تیم میزبان به جنجال کشیده شد، توحید لطفی و بلو برای مس موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم میهمان را نیز علیرضا رفیعی‌پور و شهاب طالبی به ثمر رساندند.

این دومین تساوی متوالی و مشابه نارنجی‌پوشان آذربایجان بود که البته با خوش‌شانسی این تیم همراه شد و شاگردان بی‌غم فاصله 5 امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود را حفظ کردند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی در دیداری خارج از خانه مقابل آتلیه طهران قم درشرایطی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم با نتیجه 3 بر یک پیش بود، اما در لحظات واپسین 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد و نتوانست از لغزش مسی‌ها استفاده کند.

این نتایج به سود یاران وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تمام شد چراکه تیم تهرانی از فرصت بدست آمده نهایت بهره را برد و با پیروزی 4 بر 2 در خانه شهرداری ساوه به جمع مدعیان پیوست.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و دوم، مس سونگون با 53 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های گیتی‌پسند و تاسیسات به ترتیب با 48 و 47 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

* مس سونگون ورزقان 2 - 2 حفاری اهواز
* مقاومت قرچک 4 - 1 شهروند ساری
* پارسیان شهر قدس 1 - 1 مقاومت البرز
* شهرداری ساوه 2 - 4 تاسیسات دریایی تهران
* آذرخش بندرعباس 3 - 1 ارژن شیراز
* آتلیه طهران قم 3 - 3 گیتی‌پسند اصفهان
* فرش آرا مشهد 2 - 1 هیات فوتبال قم

نظر شما