شناسهٔ خبر: 23034390 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری شکارچیان متخلف قبل از اقدام شازند

ماموران محیط زیست شازند شکارچیان متخلف را پیش از شروع به شکار دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شازند شکارچیان متخلف را پیش از آغاز شکار دستگیر کردند.

کامبیز خلیلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شازند گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین انجام گشت و کنترل مناطق شازند سه شکارچی متخلف را قبل از شروع به شکار دستگیر کردند.

خلیلی افزود: ماموران از این شکارچیان متخلف سه قبضه اسلحه گلوله زنی، تعداد ۱۶ تیر فشنگ، یک دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۵ قانون شکار و صید شروع به شکار جانوران وحشی جرم محسوب می‌شود اضافه کرد: افراد متخلف به همراه مستندات مربوطه تحویل مراجع محترم قضایی شدند.

پیش از این هم در اول آذرماه مأموران حفاظت محیط زیست، شکارچی متخلف را با یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دو لول و ۱۷ عدد فشنک دستگیر کردند.

در بازرسی از خودروی این شکارچی  علاوه بر اسلحه و فشنگ هفت قطعه پرنده طرقه و سه قطعه کبوتر وحشی که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز صید شده بود کشف و ضبط گردید.

گفتنی است «سید علی لنگرودی» محیط بان ساوجی عصر پنجشنبه ۳۰ شهریور درحال گشت‌زنی در منطقه پلنگ آباد غرق آباد ساوه حین ماموریت و اخطار به ۲ شکارچی غیرمجاز توسط خودروی شکارچیان غیرمجاز زیر گرفته شد.

انتهای پیام / ج

دستگیری شکارچیان متخلف در شهرستان شازند

نظر شما