شناسهٔ خبر: 23034138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان:

نمایشگاه آثار پژوهشی کودکان و نوجوان در استان گلستان برپا می‌شود

R41471/P41362/S6,70/CT11

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار پژوهشی کودکان و نوجوان در استان، گفت: ۸۸ برنامه مختلف در حوزه‌های برپایی نمایشگاه, کارگاه‌های دست‌ساخته فعالیت‌های پژوهشی وغیره در هفته پژوهش انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالرحیم سیفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران شرق استان به‌مناسبت هفته پژوهش در مرکز کانون پرورش فکری شماره 2 گنبدکاووس اظهار داشت: رویکرد ما در کانون پرورش فکری, حساس‌کردن دانش‌آموزان, نوجوانان و جوانان, نسبت به محیط اطراف خود است, تا با نگاه جستجوگرانه و کنجکاوی و به دنبال چرایی‌ها, بتوانند فعالیت‌های پژوهشی انجام دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: یکی دیگر از برنامه‌های کانون, مجموعه‌داری بین دانش‌آموزان است, تا دانش‌آموزان با جمع‌آوری مجموعه‌هایی مانند پروانه, سنگ و برگ, بتوانند فعالیت‌های تحقیقاتی انجام دهند و کار پژوهشی انجام دهند و ذهن خلاقانه داشته باشند.

سیفی تصریح کرد: در گذشته 17 مرکز در سطح استان داشتیم که امروز این مراکز به 28 مرکز کانون پرورش فکری, به صورت ثابت, سیار و پستی ارتقاء یافته و در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تاکید کرد: امروز در این مراسم از کانون فکری کودکان و نوجوان, مراوه‌تپه, دلند, مرکز شماره 2 گنبدکاووس, کلاله در زمینه طرح نشریه‌دیواری برگزیده و برتر و طرح‌های پژوهشی تجلیل شد, ضمن اینکه از خانم دولت آبادی به عنوان مربی پژوهشی و حسین خسروی, نوجوان پژوهش‌گر تجلیل شد.

سیفی یادآور شد: در هفته پژوهش, ضمن برپایی نمایشگاه آثار پژوهشی استان, طبیعت‌گردی, و نشریات دیواری با زمینه علمی, از 3 کتاب که توسط مربیان پژوهشی در سطح استان نگارش شده, رونمایی خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: مراسم افتتاح هفته پژوهش, امروز همزمان با تجلیل از پژوهشگران شرق گلستان در گنبدکاووس انجام شد و مراسم اختتامیه همراه تجلیل از پژوهشگران غرب و مرکز استان در گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما