شناسهٔ خبر: 23031438 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آذربایجان غربی در هفته ای که گذشت

ارومیه- ایرنا- کسب مدال طلای مسابقات جهانی کنفدراسیون کونگ فوتوآ توسط دختر ارومیه ای، پرداخت 50 درصد پاداش بازنشستگان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی، کاهش 9 میلیونی معامله سهام در بورس این استان، آماده باش 10 هزار نیروی انتظامی و راهداری برای اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی و توافق مسئولان رده بالای ایران و ترکیه برای خواهرخواندگی خوی با قونیه از اهم اخبار این استان طی هفته گذشته بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، افزایش 6 سانتی متری تراز دریاچه ارومیه، کاهش 9 میلیونی معامله سهام در بورس آذربایجان غربی، انعکاس لحظات تلخ و شیرین زلزله زدگان کرمانشاه در نمایشگاه عکاسان ارومیه، اجرای طرح هوشمندسازی مساجد در استان، دعوت اسما سعیدی از ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال بانوان، کسب مقام دوم اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی بانوان کشور توسط تیم آذربایجان غربی و پیشرفت 70 درصدی آکادمی والیبال ارومیه از دیگر اخبار مهم این استان طی هفته گذشته بوده است.

** 50 درصد پاداش بازنشستگان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی پرداخت می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: 50 درصد پاداش بازنشستگان سال گذشته 18 دستگاه اجرایی این استان از فردا پرداخت می شود.

** انعکاس لحظات تلخ و شیرین زلزله زدگان کرمانشاه در نمایشگاه عکاسان ارومیه
عکاسان ارومیه ای در نمایشگاهی با عنوان 'و زندگی ادامه دارد' لحظات تلخ و شیرین مردم زلزله زده کرمانشاه را در گالری میلان ارومیه به نمایش گذاشتند.

** مدال طلای مسابقات جهانی کنفدراسیون کونگ فوتوآ بر گردن دختر ارومیه ای
رومینا قدرتی، دختر رزمی کار اهل ارومیه مدال طلای مسابقات جهانی کنفدراسیون کونگ فوتوآ در ترکیه را کسب کرد.

** کاهش 9 میلیونی معامله سهام در بورس آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هفته منتهی به 14 آذرماه جاری، 10 میلیون و 52 هزار و 286 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه ای این استان معامله شده است، گفت: این رقم در مقایسه با هفته منتهی به هشت آذر سال جاری از کاهش بیش از 9 میلیونی سهم در معاملات بورسی حکایت دارد.

** تراز دریاچه ارومیه 6 سانتیمتر افزایش یافت
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به بارش های اخیر، گفت: تراز دریاچه ارومیه با افزایش 6 سانتیمتری نسبت به ماه گذشته به رقم یکهزار و 270 متر و 29 سانتی متری رسید.

** اجرای طرح هوشمندسازی مساجد در آذربایجان غربی
طرح هوشمند سازی مساجد آذربایجان غربی امروز/سه شنبه/ و در نخستین گام در مسجد قبای ارومیه آغاز شد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین افتتاح این طرح گفت: هوشمند سازی مساجد در تبیین مبانی دینی نقش مهمی خواهد داشت و مانع از هدر رفت سرمایه های مملکت در مجالس ترحیم و سایر مراسم ها می شود.

** اسما سعیدی از ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد
نائب رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ' اسما سعیدی ' برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان دختر دعوت شده است، گفت: وی از روز پنجشنبه، 23 آذرماه به مدت 10 روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

** 10 هزار نیروی انتظامی و راهداری برای اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی آماده هستند
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی راهداری از بیستم ماه جاری گفت: 9 هزار و 935 نفر از نیروهای پلیس و راهداری و دستگاه های خدمات رسان با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

** توافق مسئولان رده بالای ایران و ترکیه برای خواهرخواندگی خوی با قونیه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری آذربایجان غربی گفت: در دیدار رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وزیر فرهنگ کشور ترکیه مقرر شده است تا خواهرخواندگی شهرهای خوی و قونیه منعقد شود.

** آذربایجان غربی مقام دوم اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی بانوان کشور را کسب کرد
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: تیم شمشیر بازی این استان در بخش اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی بانوان قهرمانی کشور، مقام دوم تیمی این رقابت ها را از آن خود کرد.

** ارومیه میزبان نمایشگاه عکس مدرسه طبیعت
نمایشگاه عکس مدرسه طبیعت با ارائه آثار هنرمند عکاس مدارس طبیعت ایران و با هدف کمک به کودکان زلزله زده کرمانشاه در سالن همایش های هتل آنا ارومیه در حال برگزاری است.

** پیشرفت 70 درصدی آکادمی والیبال ارومیه
رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی آکادمی والیبال ارومیه گفت: این آکادمی با هزینه 25 میلیارد ریالی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

** هزینه 10 میلیارد ریالی برای استاندارد سازی سیم کشی های برق در بازار تاریخی ارومیه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با ارائه توضیحی از وضعیت سیم کشی های برق در بازار تاریخی ارومیه، گفت: برای استاندارد سازی سیم کشی های این شرکت در بازار تاریخی ارومیه نزدیک به 10 میلیارد ریال هزینه می شود.
8135/3214/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: شاهین سپهراد** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما