شناسهٔ خبر: 23029744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت چهار فلسطيني بر اثر تيراندازي نظاميان صهيونيست

در اعتراضات جديد به تصميم رئيس جمهور آمريکا درباره قدس شريف ، چهار فلسطيني روز جمعه در درگيري با نيروهاي صهيونيستي به شهادت رسيدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهمترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي در دوازده ساعت گذشته به شرح ذيل است.

بازداشت يک نوجوان فلسطيني در روستاي زيتا کرانه باختري

شبکه تلويزيوني المنار از بازداشت يک نوجوان دوازده ساله فلسطيني در درگيري‌هاي روستاي زيتا از توابع طولکرم در کرانه باختري خبر داد.

 يورش نظاميان صهيونيست به زنان فلسطيني در قدس

نظاميان رژيم صهيونيستي به زنان فلسطيني که در ميدان باب العامود قدس تجمع کرده بودند، يورش بردند.
به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، نظاميان اشغالگر با حمله به زنان فلسطيني که در ميدان باب العامود قدس تجمع کرده بودند، براي متفرق کردن آنان تلاش کردند.
اين نظاميان اشغالگر، شماري از زنان فلسطيني را هدف ضرب و جرح قرار دادند.

شبکه تلويزيوني المنار نيز در خبري فوري از بازداشت يک نوجوان دوازده ساله فلسطيني در درگيري‌هاي روستاي زيتا از توابع طولکرم در کرانه باختري خبر داد.

 زخمي شدن سه جوان فلسطيني در شرق غزه

شبکه تلويزيوني القدس در خبري فوري از زخمي شدن سه جوان فلسطيني در درگيري با نظاميان صهيونيست در نزديکي گذرگاه ناحل عوز واقع در شرق غزه خبر داد. اين افراد در اثر اصابت گلوله جنگي زخمي شده اند.

زخمي شدن يک جوان فلسطيني 

شبکه تلويزيوني القدس در خبري فوري از زخمي شدن يک جوان فلسطيني در باب العامود در قدس اشغالي خبر داد. اين جوان فلسطيني از ناحيه سر مجروح شده است.

 جوانان فلسطيني در شرق نوار غزه با نظاميان صهيونيست درگير شدند

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري از وقوع درگيري ميان جوانان فلسطيني و نظاميان صهيونيست در بيت لحم (در کرانه باختري) و شرق نوار غزه خبر داد.

شبکه تلويزيوني القدس در خبري فوري گزارش داد: نظاميان صهيونيست به جوانان فلسطيني درخيابان صلاح الدين در قدس اشغالي حمله کردند. نظاميان صهيونيست همچنين علاوه بر ضرب و شتم مغازه داران آنها را مجبور کردند محل کسب خود را تعطيل کنند.

 

 حمله نظاميان صهيونيست به تظاهرکنندگان و روزنامه نگاران 

شبکه تلويزيوني المنار در خبري فوري گزارش داد: نظاميان رژيم صهيونيستي در باب العامود قدس به سوي تظاهرکنندگان و روزنامه نگاران حمله کردند. صهيونيستها همچنين يک دختر فلسطيني را بازداشت کردند.

 

شهادت چهار فلسطيني

­امدادگران فلسطيني اعلام کردند در اعتراضات جديد به تصميم دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا براي به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، چهار فلسطيني روز جمعه در درگيري با نيروهاي صهيونيستي به شهادت رسيدند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از رام الله، در تظاهرات صدها نفر از فلسطيني ها در نوار غزه در نزديکي ديوار حائل که مرز ميان سرزمين هاي فلسطيني را با فلسطين اشغالي مسدود مي کند، بر اثر تيراندازي نظاميان اسرائيلي ابراهيم ابوثريا، 29 ساله و ياسر سکر 32 ساله به شهادت رسيدند.

حمله صهيونيست ها به گزارشگر فوتبال در انگليس

پس از اين که گري لينيکر (Gary Lineker)، فوتباليست پيشين و گزارشگر معروف فوتبال در انگليس، تصاويري از خشونت هاي رژيم صهيونيستي عليه کودکان فلسطيني را در توئيتر منتشر کرد، هواداران فلسطين اقدام او را ستودند اما صهيونيست ها او را هدف حملات خود قرار دادند .
رسانه ها در انگليس نوشتد يک گروه هوادار حقوق بشر در اسرائيل ، ويدئوهايي از بدرفتاري و خشونت سربازان اين رژيم را عليه 18 کودک فلسطيني زير 18 ساله منتشر کرده بود که گري لينيکر، آن ها را در توئيتر منتشر کرد و همين موضوع خشم هواداران اسرائيل را برانگيخت.

 

درگيري بين جوانان فلسطيني و صهيونيست ها در شمال شرق قدس

درگيري مکرر بين جوانان فلسطيني و نظاميان صهيونيست در العيساويه واقع در شمال شرق قدس اشغالي همچنان ادامه دارد.

نظر شما