شناسهٔ خبر: 23027399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فولاد خوزستان در کیش اردو زد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان از برگزاری اردوی سه روزه در جزیره کیش خبر داد و گفت: این اردو از جمعه 24 آذر آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

سید سیروس پورموسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این اردو علاوه بر تمرینات پرفشار یک بازی دوستانه با تیم سپاهان انجام می دهیم تا با شرایط بهتری در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال حاضر شویم.
وی به هدف گذاری باشگاه فولاد خوزستان در نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: در حد توان خود تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و در پایان مسابقات هر جایگاهی را که کسب کنیم خوشایند فوتبال خوزستان خواهد بود اگر چه در نیم فصل اول جلوتر از برنامه از پیش تعیین شده حرکت کردیم.
وی ادامه داد: در این فصل علاوه بر بومی گرایی از بازیکنان جوان خوبی استفاده کردیم و توانستیم جزو سه تیم بالایی جدول باشیم لذا انتظار می رود که هواداران در ادامه راه همچنان صبور باشند و از تیمشان حمایت کنند.
پورموسوی با بیان اینکه در نیم فصل دوم به دلیل تغییراتی که در ترکیب تیم ها شکل می گیرد، امتیاز گیری سخت تر می شود افزود: تیم ما در این فصل با 74 میلیارد ریال بسته شده لذا در جذب بازیکن با قیمت بالا ناتوان هستیم.
وی با اشاره به اینکه برای تقویت تیم به دنبال جذب سه بازیکن در پست های دفاع وسط، هافبک و مهاجم هستیم افزود: تلاش می کنیم نیاز خود را از طریق جذب بازیکنان لیگ برتری بر طرف کنیم در غیر این صورت از جوانان بومی استان استفاده می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارکرد: شایعاتی مبنی بر جابه جایی زهیوی و بیت سعید به گوش می رسد که کذب محض است.
وی در خصوص جذب حسن بیت سعید (بازیکن استقلال تهران) به تیم فولاد گفت: بیت سعید اکنون در تمرینات تیم استقلال حضور دارد لذا هنوز چیزی مشخص نیست. ما زمانی می توانیم برای جذب یک بازیکن وارد مذاکره شویم که از سوی باشگاه رضایتنامه خود را دریافت کرده باشد.
وی در خصوص مذاکره با ساسان انصاری برای پیوستن به تیم فولاد افزود:مطمئن باشید که در این مورد با ساسان صحبتی نشده است.با بازیکنی وارد مذاکره می شویم که رضایت نامه خود را در دست داشته باشد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*

نظر شما