شناسهٔ خبر: 23026102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول پیگیری و ساخت ساز مساجد تایباد:

خیرین مسجدساز در تایباد بیشتر از کلان شهرها هستند

مسئول پیگیری و ساخت ساز مساجد تایباد گفت: خیرین مسجدساز در این شهرستان محروم ومرزی بیشتر از کلان شهرها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تایبادخبر، حسن باقری نسب مسئول ستاد نمازجمعه تایباد و حجت الاسلام رضا نادری مسئول دفتر امام جمعه و مسئول امورمساجد شهرستان، امروز از روند ساخت وساز مسجد امام حسن عسکری(ع) درمرکز خیابان خرمشهر تایباد بازدید کردند.


حجت الاسلام حیدر سجادی مسئول پیگیری و ساخت و ساز مساجد تایباد در حاشیه این بازدید درخصوص آخرین وضعیت ساخت مساجد در تایباد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ساخت وساز مساجد در شهرستان تایباد، باکمک خیرین زیر نظرامام جمعه محترم شهرستان، انجام می شود وتاکنون اقدامات موثری برای ساخت مساجد درسطح شهر تایباد انجام شده است.

 

وی این ساخت و ساز را نهضت مسجدسازی درشهرتایباد، زیر نظرامام جمعه تایبادتوصیف کرد و گفت: امیداواریم با مشارکت خیرین بزودی مساجد درحال ساخت سطح شهر به بهره برداری برسند.

 

سجادی افزود: خیرین ساخت و ساز مساجد دراین شهرستان محروم ومرزی بیشتر ازکلان شهرها می باشند که مساعدتهای خوبی تاکنون برای عمران وآبادانی مساجد داشته اند.


وی عنوان کرد: از مسئولین هم انتظارداریم برای ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری ازتهاجم فرهنگی به امور مساجد بیشتر توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما