شناسهٔ خبر: 23025950 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

معرکه‌گیری نیکی هیلی؛ ديپلمات‌های ايرانی از امريكا بخواهند درب يكی از انبارهای مهمات خود در سعودی را به روی رسانه‌ها باز كند

خبرگزاری میزان- یکی از فعالان رسانه‌ای با انتشار پستی در کانال تلگرامش نوشت: نيكی هيلی معركه گرفته كه موشك شليك شده به سعودی از يمن ايرانی است؛ خوب است ديپلمات‌های ايرانی در سازمان ملل از امريكا بخواهند درب يكی از انبارهای مهمات خود در سعودی يا بحرين را به روی رسانه‌ها باز كند.

صاحب‌خبر -

معرکه‌گیری نیکی هیلی؛ ديپلمات‌های ايرانی از امريكا بخواهند درب يكی از انبارهای مهمات خود در سعودی را به روی رسانه‌ها باز كندبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهدی محمدی از فعالان رسانه ای با انتشار پستی در کانال تلگرامش نوشت: نيكی هيلی معركه گرفته كه موشك شليك شده به سعودی از يمن ايرانی است و لذا ايران تهديدی براي همه جهان است! خوب است ديپلمات‌های ايرانی در سازمان ملل از امريكا بخواهند درب يكی از انبارهای مهمات خود در سعودی يا بحرين را به روی رسانه‌ها باز كند تا ببينيم چند نمونه از سلاح‌هايی كه كودكان را در يمن خاكستر می‌كند، در آن انبارهاست؟ يا چند فقره از سلاح‌هايی كه مقاومت از داعش ضبط كرده مستقيما امريكايی است؟ حتی شايد يك نمونه از همين موشك يمنی را هم آنجا يافتيم!

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

نظر شما