شناسهٔ خبر: 23025944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش بازی چلسی - برنلی

دو تیم چلسی و برنلی، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصلی استثنایی را با کونته سپری کرد و قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و این در حالیست که دایچ، سرمربی برنلی، عملکردی استثنایی در خانه داشت و موفق شد با اتکا به همین نقطه قوت، تیمش را در رده شانزدهم نگه داشته و در لیگ برتر بمانند. هر دو مربی بازیکنان جدیدی به تیم خود اضافه کرده اند و این در حالیست که چلسی حدود 100 میلیون پوند هزینه کرده و این آمار در مورد برنلی کمتر از 10 میلیون پوند است.

 

 

 

 

کونته امروز تیمو باکایوکو و ادن هازارد را در اختیار نخواهد داشت. هر دو بازیکن مصدوم هستند و برای بازی امروز آماده نبودند. با این حال انتظار نمی‌رود که تغییری در سیستم چلسی ایجاد شود و تیم با همان ترکیب 3-4-3 به میدان برود. با جدایی نمانیا ماتیچ، سسک فابرگاس و کانته خط میانی تیم را به همراه مارکوس آلونسو تشکیل خواهند داد. در خط حمله، در غیاب ادن هازارد احتمالا ویلیان جای او را پر خواهد کرد و باتشوایی در نوک خط حمله حضور خواهد داشت و پدرو نیز به عنوان یکی از سه مهاجم در زمین خواهد بود.

 

همچنین آمار نیز کاملا به نفع چلسی است. برنلی در 18 بازی از 19 بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است. چلسی از زمان حضور کونته روی نیمکتش، تنها 2 شکست در استمفوردبریج تجربه کرده است و همچنین در 18 فصل اخیر، هیچگاه در بازی اول فصل متحمل شکست نشده است. به علاوه در 7 بازی اخیر دو تیم نیز برنلی موفق به شکست حریف نشده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

برچسب‌ها:

نظر شما