شناسهٔ خبر: 23025602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

نتانیاهو برای هفتمین بار بازجویی شد

یک بار دیگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سوی بازرسان تحقیق در مورد دو پرونده فساد مالی بازجویی شد. به‌این ترتیب بنیامین نتانیاهو برای هفتمین‌بار بازجویی شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو جمعه برای هفتمین بار از سوی بازرسان تحقیق در مورد دو پرونده فساد مالی مورد بازجویی قرار گرفت .

صاحب‌خبر -

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند بازرسان تحقیق کمی پیش از ساعت 9 به‌وقت محلی برای یک جلسه بازجویی جدید که معمولا چند ساعت طول می‌کشد، وارد محل اقامت رسمی نتانیاهو شدند. پلیس تا زمانی که تحقیقات تمام نشود، هیچگاه علنی در مورد این پرونده‌ها اظهارنظر نمی‌کند. پلیس اسرائیل معمولا فقط تائید می‌کند که نخست‌وزیر بازجویی شده اما جزئیاتی ارائه نمی‌کند.

بنیامین نتانیاهو در یکی از پرونده‌ها، متهم است که به صورت غیرقانونی هدایایی از شخصیت‌های بسیار ثروتمند از جمله جیمز پاکر میلیاردر استرالیایی دریافت کرده است. اسم آرنون میلچان نام یکی از تهیه‌کنندگان در هالیوود که با این میلیاردر استرالیایی سر و کار دارد، نیز در فهرست هدیه‌دهندگان قرار دارد. ارزش کل این هدایا ده‌ها هزار دلار ارزیابی شده است. در پرونده‌ای دیگر نتانیاهو متهم است که تلاش کرده به توافقی محرمانه با مالک یدیوت آحارانوت برای پوشش مطلوب اخبار مربوط به او از سوی این روزنامه دست پیدا کند. نتانیاهو خود را از همه اتهامات مبرا می‌داند و می‌گوید قربانی تلاش‌هایی برای کنار زدن او از قدرت شده است.

نظر شما