شناسهٔ خبر: 23025398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

توقف تیم ملی حفاری مقابل صدرنشین رقابت ها

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری روز جمعه در هفته بیست و دوم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان تیم صدرنشین مس سونگون در کرمان بود که با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.
شاگردان کیاوش علاسوند (تیم ملی حفاری) در حالی به مصاف حریف قدرتمند خود می رفتند که با برد هفته گذشته برابر فرش آرا مشهد از انگیزه بالایی برخوردار بودند این در حالی است که تیم مس سونگون در دیدار قبل خود برابر ارژن فارس متوقف شده بود.
دیدار رفت بین دو تیم با حساب 2 بر یک به سود تیم مس سونگون به پایان رسیده بود و این موضوع انگیزه بازیکنان ملی حفاری را برای برد دوچندان می کرد.
تیم مس سونگون که در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره می برد شروع خوبی داشت و با 2 گل لطفی و بلو از تیم ملی حفاری پیش افتاد تا همچنان خود را مدعی عنوان قهرمانی نشان دهد.
اما این پایان کار نبود و در ادامه بازیکنان ملی حفاری که نمی خواستند فاصله امتیازاتشان با سه تیم بالایی جدول بیشتر شود عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و با گلزنی نمازی و طالبی بازی را به تساوی کشاندند.
تیم خوزستانی فوتسال ملی حفاری هم اکنون با کسب 39 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم روز یکم دی در هفته بیست و سوم به مصاف ارژن شیراز خواهد رفت.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*

نظر شما