شناسهٔ خبر: 23024993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:توجه به پژوهش قبل از ساخت پروژه های ملی ضروری است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه خواستار توجه جدی دولتمردان به مقوله تحقیق و پژوهش به خصوص قبل از ساخت پروژه های ملی شد و گفت: متاسفانه در طول سال ها هزاران پروژه بدون پشتوانه پژوهشی لازم ساخته شده و هم اکنون نیمه کاره رها شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز پژوهش افزود: در همه جای دنیا وقتی بخواهند پروژه ای را بسازند در ابتدا به دقت در خصوص ضرورت انجام کار تحقیق و بررسی می شود سپس اقدام به ساخت می کنند که متاسفانه به این موضوع در کشور ما توجه لازم نمی شود.
وی در ادامه با اشاره به روز حمل و نقل این روز را به کسانی که شغلشان رانندگی است تبریک گفت و افزود: اینها به گردن همه ما حق دارند چرا که در طول سال با مخاطراتی که رانندگی در جاده دارد خدمت رسانی می کنند.
امام جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: سیاست رژیم قبل از انقلاب جدایی حوزه و دانشگاه بود اما با تلاش های شهیدان بهشتی، مطهری و مفتح شاهد نزدیکی حوزه و دانشگاه بودیم به گونه ای که به فرمایش مقام معظم رهبری هدف تربیت دانشجویان اسلامی و متعهد از دل دانشگاه است که نتیجه اش به وجود آمدن امثال چمران با آن شخصیت علمی خواهد بود.
آیت الله علما همچنین به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب در تجلیل از قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: رهبری به طور خاص از علیرضا کریمی که حاضر به کشتی گرفتن با حریف اسراییلی نشد تشکر کردند چرا که او با از خود گذشتگی از عزت کشور دفاع کرد.
وی تاکید کرد که جوانان و ورزشکاران ما همه باید به دنبال ورزش ارزشی باشند که همراه با تعالیم اسلامی باشد.
7457/1630 خبرنگار:جواد الماسی انتشار دهنده:مریم زبان دان

انتهای پیام /*

نظر شما