شناسهٔ خبر: 23024313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس:

نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با انقلاب اسلامی گره خورده است

قزوین-ایرنا- نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گره خورده و عجین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز جمعه در یادواره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین افزود: مردم میهن اسلامی هیچ گاه خدمات و مجاهدت های این عالم بزرگ را در راه انقلاب و نظام فراموش نخواهند کرد.
وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه سختی ها و بحران ها مرد عمل بود و در همه صحنه ها به انقلاب خدمت کرد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: این شخصیت بزرگوار و نستوه که از پرچمداران انقلاب اسلامی است، در زمان حیات امام خمینی (ره) یار فداکار ایشان بود و پس از عروج بنیان گذار انقلاب، همراه و یار همیشگی مقام معظم رهبری بود که این موضوع نه در زبان بلکه در عمل متجلی شد و رهبر معظم انقلاب نیز وی را یار و همراه خود می دانستند.
وی، مردمی بودن را یکی از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و افزود: خیلی از افراد ویژگی های زیادی داشته اند ولی اگر مردمی نباشند در اذهان عمومی یادی از آنان باقی نمی ماند.
زرابادی با اشاره به شرکت اقشار مختلف مردم در آیین تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، ادامه داد: در زمان رحلت وی، جمعیت باشکوه مردم در بدرقه این شخصیت بزرگ حضور یافتند و از این عالم بزرگ تجلیل کردند.
در این آیین، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و فرزند آیت الله رفسنجانی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محمد علیخانی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس و عضو فعلی شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری 19 دی ماه سال گذشته پس از سال ها خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما